Ik vond dit wel nodig omdat er vast wel veel dingen/problemen zijn met bfp die besproken moeten worden(dus NIET waar je hem kan krijgen anders komt er weer een slotje
)
En ook om niet voor ieder wissewasje een apart topic te openen natuulijk, maar het gewoon allemaal hier plaatsten.
Laat ik maar vast de eerste vraag stellen:
Ik heb RC3, en de 1.29h patch. ALs ik gewoon een spelletje bfp start werkt alles goed, ik kan alles kiezen enz. Maar als in online speel dan kan ik opeens niet meer vliegen
Wanneer ik op de vlieg-knop druk dan ga ik omhoog en ook meteen weer naar beneden, alsof er dubbelgeklikt wordt en dus meteen weer uitgezet wordt.
Oh ja, hij loopt ook gruwelijk veel vast online, terwijl tegen bots dan werkt alles gewoon prima.
Iemand een idee
En ook om niet voor ieder wissewasje een apart topic te openen natuulijk, maar het gewoon allemaal hier plaatsten.
Laat ik maar vast de eerste vraag stellen:
Ik heb RC3, en de 1.29h patch. ALs ik gewoon een spelletje bfp start werkt alles goed, ik kan alles kiezen enz. Maar als in online speel dan kan ik opeens niet meer vliegen
Oh ja, hij loopt ook gruwelijk veel vast online, terwijl tegen bots dan werkt alles gewoon prima.
Iemand een idee