[Forum] Uitbreiden ophalen nieuwe posts

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luther
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 10:43
Er zijn wat forum-pagina's die ik (bijna) altijd open heb staan om de discussie te volgen.
Als er een nieuw bericht geplaatst wordt krijg je daar een melding van (Er is 1 nieuwe melding geplaatst) en kan je op de melding klikken en worden de nieuwe berichten opgehaald.
Wat hierin niet meekomt zijn edits. Als iemand zijn bericht aanpast krijg je deze wijzigingen pas te zien bij een complete refresh van de pagina.
Zouden deze ook opgehaald kunnen worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Aan de andere kant kan het ook interessant zijn om te zien wat er voor de edit stond ;)

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zie ook Ook melding van edits naast nieuwe bijdragen onderaan topics
Met name
crisp schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:39:
De keuze voor de huidige werking is gemaakt om deze zo lichtgewicht mogelijk te houden. Edits meenemen voor eerder opgehaalde posts zou deze functie substantieel complexer en zwaarder maken en biedt m.i. te weinig meerwaarde.
Bas170 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 09:32:
Aan de andere kant kan het ook interessant zijn om te zien wat er voor de edit stond ;)
De poster heeft het niet voor niets aangepast ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luther
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 10:43
Haha, ik had wel even terug gezocht of er een eerdere request voor was gedaan, maar drie jaar heb ik niet terug gezocht... :P
Misschien dat het in die drie jaar eenvoudiger/minder complex is geworden?
Maar als dat nog steeds het geval is kan ik er uiteraard mee leven ;)
Bas170 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 09:32:
Mja, wel als het daarna weg is, maar meestal wordt er iets toegevoegd, en dat mis je dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

F_J_K schreef op maandag 4 mei 2020 @ 10:12:
Zie ook Ook melding van edits naast nieuwe bijdragen onderaan topics
Met name
[...]

[...]

De poster heeft het niet voor niets aangepast ;)
Dan zie ik tenminste wat een mod heeft verwijderd O-) :P

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben