ik heb een Nvidia GTX 1060 3gb van Inno3d Ean 0835168022317 en deze heeft een irritant probleem. Eigenlijk 2 irritante problemen. Ten eerste hij maakt erg veel kabaal omdat de ventilatoren veel moeite moeten doen het kaartje koel te houden. Op 65-68% fanspeed is het een ware stofzuiger. Ten 2e de lagers van 1 van de 2 fans zijn erg ruw(of wat anders hij klinkt incidenteel als een pepermolen) dit begint steeds vaker te worden. Weten jullie een goedkope optie om dit eventueel te fixen?
ik weet wel dat er 1 of 2 vervangende koelers op de markt zijn die eventueel op deze kaart zouden passen in theorie maar om nou 60 euro uit te geven aan een wat oudere kaart vind ik ook niet echt de moeite. Zijn er geen fans los te koop die je op zo'n GPU koeler kunt monteren? (zonder ductape en elastiekjes)
ik weet wel dat er 1 of 2 vervangende koelers op de markt zijn die eventueel op deze kaart zouden passen in theorie maar om nou 60 euro uit te geven aan een wat oudere kaart vind ik ook niet echt de moeite. Zijn er geen fans los te koop die je op zo'n GPU koeler kunt monteren? (zonder ductape en elastiekjes)