Account uitgeschakeld

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Heeft iemand het volgende al eens ervaren?

“Je account is uitgeschakeld in de App Store en iTunes”

Eindelijk heb ik mijn ouwe heer zo ver dat ie over ging naar Apple. iPhone XR, iPad Pro 2020 een watch series 5 aangeschaft (gelijk groots aangepakt). Nadat ik vertelde hoe fijn het wel niet werkte allemaal etc. Daarbij vind ik het gewoon fijn dat ie die watch draagt met valdetectie. Hij is op leeftijd en heeft wat evenwichtsproblemen en is alleen.

Hij bleek in een ver verleden al eens een AppleID te hebben aangemaakt. En die konden we dus ook gewoon gebruiken. De XR installatie procedure doorlopen, geen probleem. Laatste software erop. 13.4.1. Zijn contacten over gezet (export via Google, en import in iCloud). So far so good.
Tot we apps wilde gaan installeren. Dan komt Apple dus met bovenstaande melding als we bijvoorbeeld whatsapp willen installeren op de telefoon.

Via Google wordt ik niet veel wijzer. Enige wat er uit komt is contact zoeken met Apple support, maar helaas zijn die pas bereikbaar vanaf morgen. Wel alvast maar een bel afspraak ingepland.

Sta ik mooi voor lul... had hem zover gekregen om over te gaan en dan werkt het allemaal niet😢

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kun je inloggen via iCloud.com? Dan kun je daar mogelijk het een en ander instellen. De kans is best groot dat bijvoorbeeld een betaalmethode ingesteld moet worden of andere zaken nog vereist zijn door Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Kijk even naar de financiële instellingen en voeg anders een creditcard toe.
https://support.apple.com/nl-nl/HT208856

[ Voor 23% gewijzigd door jeroen3 op 19-04-2020 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Een topic is wel genoeg :) Verder in Account uitgeschakeld

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.