Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Android Smartphone

Wat is je budget?
300 Euro max.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen
Google maps
Af en toe een foto maken
Social Media
Muziek luisteren
Video's kijken
Gamen
School-gerelateerde zaken
De baterij moet minstens een hele dag kunnen uithouden
Het mag best tegen een stootje kunnen (alhouwel de hedendaagse gsm's dat niet meer zijn)

Wat heb je zelf al gevonden?
Xiaomi Note 8 Pro
Motorola Moto G7
Samsung a50
Nokia 6.2

Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn LCD schermen slecht?

Alle reacties

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:50
https://www.realme.com/eu/

kijk hier eens

daar hebben ze hele leuke modellen voor je budget

• Jordy_413
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 31-10 19:19
LCD schermen zijn perse slecht, het is maar wat je gewend bent.

Ik heb persoonlijk de 8 Pro en ben zeer te spreken over De telefoon.

- Batterij kom je 2 dagen mee door
- Scherm is prima, niks speciaals.
- Camera is ok, niet teveel van verwachten.

Ik zou persoonlijk voor de 8 Pro gaan.

• Potenscia
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 09-09 09:51
Als je nog even kan wachten kan je ook voor de X3 gaan. https://www.gsmarena.com/...pecs_tenaa-news-42743.php
De opvolger van de X2, en dat is/was ook een prima telefoon, dus waarschijnlijk wordt deze dat ook.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:17
Samsung A50 heeft een opvolger, A51, die is een jaar jonger en kan daarmee een jaar langer updates verwachten.

LCD schermen zijn niet slecht, alleen hebben Oled schermen beter contrast omdat zwart echt zwart is.

[ Voor 32% gewijzigd door swhnld op 18-04-2020 16:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Potenscia schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 16:37:
Als je nog even kan wachten kan je ook voor de X3 gaan. https://www.gsmarena.com/...pecs_tenaa-news-42743.php
De opvolger van de X2, en dat is/was ook een prima telefoon, dus waarschijnlijk wordt deze dat ook.
De X2 en de X zijn helaas iets te ver uit mijn budget.
De Realme 6 is me wel in het oog gesprongen. Heeft er iemand daar nog opmerkingen over?

• Potenscia
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 09-09 09:51
[Realme 6] Ervaringen & Discussie

Maar, het is een geweldige goede telefoon voor de prijs, met een paar downsides.
-12nm G90T. Het is een voordeel en een nadeel, want de chip levert goede performance (vergelijkbaar met SD720G of 730(G)), maar kan wel warm (70°C) worden tijdens langdurig gegame.
-Plastic achterkant en Gorilla Glass 3. De plastic achterkant is natuurlijk handig als je hem veel last vallen, wat je sowieso niet moet doen, maar het voelt wat goedkoper. De bescherming van het scherm is GG3, en is redelijk goed beschermt tegen krassen, maar minder tegen barsten.
-2MP macro camera. De macro camera is qua kleurweergave nog wel prima, maar door de lage resolutie helaas haast onbruikbaar. Maar aangezien je aangeeft 'af en toe' een foto te maken, zal dit niet zo'n groot probleem zijn.

Toch zijn deze nadelen niet op te wegen tegen de alle voordelen, en helemaal niet voor de prijs.
Pagina: 1