Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:18
Wat is een Realme 6 :?
Realme ken je wellicht al van de Realme X2 (Pro) en is een merk dat onder het Chinese BBK valt, verantwoordelijk voor onder andere OnePlus en OPPO. In het middensegment tracht Realme een ware opponent tegen het bekende(re) Xiaomi. De Realme 6 is de low-mid challenger die we in Europa vanaf 219 EUR kunnen bestellen. Via het officiële kanaal, realme.com/eu/, is het toestel voor ons Nederlanders 230 EUR.

Onder de motorkap heeft de Realme 6 enkele interessante specs die, zeker in vergelijking met de concrrentie in dit segment, opvallen: bijvoorbeeld een 90Hz refresh rate scherm, 30W fast-charging (0-100% in 51 minuten) en NFC. De MediaTek Helio 90T-soc zorgt voor een sterke gaming performance, maar schijnt wel flink warm te kunnen worden, wellicht versterkt door het 12nm productieproces.

Specs
Scherm: 6.5"
Resolutie: 2400*1080
SoC: Helio 90T (12nm)
RAM: 4GB/6GB
Opslag: 64GB/128GB
Batterij: 4300mah
Laden: 30W fast-charging VOOC
NFC: ja

Reviews
https://www.gsmarena.com/realme_6_hands_on-review-2078.php
YouTube: Realme 6 Vs Redmi Note 9S Comparison (In-Depth)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Jedi_Pimp
Ik heb deze smartphone sinds vandaag in mijn bezit en heb een topic gemaakt omdat er nog geen was :) . De Redmi Note 8 Pro en de Redmi Note 9s (nog niet released voor NL) lijken erg gewaagd te zijn aan de Realme 6. Toestel ziet er goed uit en voelt degelijk aan, ondanks de plastic achterkant. Als jullie vragen hebben hoor ik die graag.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Kleine opmerking, het max RAM geheugen kan 8GB icm 128GB opslag bedragen.

Testing, one, two ...

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 31-05 08:08
Lijkt me een mooi toestel, vooral voor die prijs. Alleen ben ik benieuwd naar de ondersteuning in de toekomst.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

baronruud schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 16:22:
Lijkt me een mooi toestel, vooral voor die prijs. Alleen ben ik benieuwd naar de ondersteuning in de toekomst.
Dat wordt even aanzien vanzelfsprekend, het zal zeer afhankelijk zijn van de populariteit voor dit model.

We hebben de 8/128GB versie hier binnen liggen, als vervanger van een Nokia 8 met rotte power-aansluiting. Zoonlief moet echter de overstap nog in gang zetten, en die heeft schijnbaar niet al teveel haast ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ries_zuid
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-10-2022
Sinds enkele dagen in het bezit van dit toestel. Stuk groter dan wat ik had, dat is wel even wennen. Gelijk de software update uitgevoerd die klaar stond.

Met de DigiID app heb ik mijn ID kaart laten checken dmv NFC, dat ging goed. Had ook de NFC met de ING app aangezet en wilde vandaag contactloos betalen, maar dat lukte nog niet. Toen ik later in de ING app keek, stond een melding dat ik de telefoon langer tegen de pinautomaat moest houden. Volgende keer maar weer proberen. Voor de rest is mijn eerste indruk gewoon goed, gezichtsherkenning / vingerafdruk gaat supersnel.

• Jedi_Pimp
ries_zuid schreef op zondag 19 april 2020 @ 00:26:
Sinds enkele dagen in het bezit van dit toestel. Stuk groter dan wat ik had, dat is wel even wennen. Gelijk de software update uitgevoerd die klaar stond.

Met de DigiID app heb ik mijn ID kaart laten checken dmv NFC, dat ging goed. Had ook de NFC met de ING app aangezet en wilde vandaag contactloos betalen, maar dat lukte nog niet. Toen ik later in de ING app keek, stond een melding dat ik de telefoon langer tegen de pinautomaat moest houden. Volgende keer maar weer proberen. Voor de rest is mijn eerste indruk gewoon goed, gezichtsherkenning / vingerafdruk gaat supersnel.
Wat vind je van de batterij? Ik heb nog niet heel extensief kunnen testen maar heb het idee dat de batterij niet erg lang meegaat.

• ries_zuid
Ik vind het lastig om daar nu al iets zinnigs over te zeggen. Daarvoor heb ik hem te kort en ik ben denk ook niet heel representatief. Ik speel geen games erop en foto/video maken doe ik vrij weinig.

• sterremos
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-05 18:14
Is er echt een NFC Chip aanwezig, op de site en overall op het internet staat namelijk dat deze niet aanwezig..

daarom zit ik nu te wachten op de X50 wat de prijs gaat worden

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:27
Is aanwezig,

alleen ik vind sinds de laatste update dat het scrollen soms stroperig gaat, in zowat elke app.
Dit is soms, en zeker niet altijd maar voor de update gebeurde dit niet.

Met software update zeker dus op te lossen.
Voor e rest leuk toestel , zeker voor die prijs.

• ries_zuid
@mregeling Welke software versie staat er op je telefoon?
Ikzelf heb RMX2001_11_A_22 maar lees dat deze maand versie RMX2001_11.B.23 wordt uitgerold.

@sterremos NFC werkt prima, heb er inmiddels al mee kunnen betalen.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

sterremos schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 18:24:
Is er echt een NFC Chip aanwezig, op de site en overall op het internet staat namelijk dat deze niet aanwezig..

daarom zit ik nu te wachten op de X50 wat de prijs gaat worden
Het staat niet werkelijk overal, in de meeste gevallen staat er zoiets als "market/region dependent", en zoals terecht wordt opgemerkt, het EU model heeft een werkende NFC chip.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kenn__
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 21-07-2020
Ben aan het overwegen om de Realme 6 8GB Ram/128GB opslag aan te schaffen. Hebben jullie ondertussen nog positieve/negatieve opmerkingen over het toestel?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Kenn__ schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 17:33:
Ben aan het overwegen om de Realme 6 8GB Ram/128GB opslag aan te schaffen. Hebben jullie ondertussen nog positieve/negatieve opmerkingen over het toestel?
Als mijn zoon er wat meer effort in had gestoken dan zou er mogelijk wat te delen zijn geweest vanuit hier. Maar die zit nog steeds thuis omdat het restaurant gesloten is waar ie werkt, en hij zijn Nokia 8 nog aan life support heeft hangen ;)

Morgen gaat ie weer eens naar buiten, kijken of ie de overstap gaat maken? :)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tym
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mijn vriendin heeft onlangs een Realme 6 gekocht. Het is een lekker vlot toestel, wel een beetje groot, camera's zijn prima voor alledaags gebruik.
Het enige nadeel is dat het scherm in de zon/buiten erg slecht af te lezen is. Hebben meer mensen hier last van (ze heeft de screenprotector er al af gehaald)?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Potenscia
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-05 13:57
Tym schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:31:
Mijn vriendin heeft onlangs een Realme 6 gekocht. Het is een lekker vlot toestel, wel een beetje groot, camera's zijn prima voor alledaags gebruik.
Het enige nadeel is dat het scherm in de zon/buiten erg slecht af te lezen is. Hebben meer mensen hier last van (ze heeft de screenprotector er al af gehaald)?
Het is inderdaad niet het felste scherm. Dat is een nadeel aan de 6, en volgens mij ook de 6 Pro. Je kan proberen auto brightness aan te zetten, maar verder zou ik het niet weten.

ETS2 2021 "Heart of Russia" DLC kaart: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1M4nYlxJEsQ12v0KXBVwuHoKGuB8NQhH9&usp=sharing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Tym schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:31:
Dat was één van de mindere punten tijdens een test die ik voorbij had zien komen, light-output van het scherm.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tym
  • Niet online
hardware-lover schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 13:21:
[...]

Dat was één van de mindere punten tijdens een test die ik voorbij had zien komen, light-output van het scherm.
Inderdaad wel een (groot) minpunt. Ik zou er zeker rekening mee houden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:17

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Heeft er iemand een idee vanwaar ze verzenden?

Ik gok dat het zoiets als OnePlus is? Dat de import en douane kosten bij in de prijs zit?

De Nederbelg !

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Jellabie schreef op zondag 17 mei 2020 @ 13:25:
Heeft er iemand een idee vanwaar ze verzenden?

Ik gok dat het zoiets als OnePlus is? Dat de import en douane kosten bij in de prijs zit?
https://www.realme.com/eu/

Toestel verzonden vanuit Duitsland.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kenn__
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 21-07-2020
Ik heb een galaxy active 2 (smartwatch). Denken jullie dat hij goed samen gaat werken met de Realme? Heb nu een iphone en die twee hebben elkaar niet echt graag :'). Daarom dacht ik aan een samsung A51. Maar die blijkt niet echt "zo" goed te zijn.

[Voor 20% gewijzigd door Kenn__ op 17-05-2020 14:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

Ik heb de 6 deze middag besteld, 4u later een email van DHL dat hij verzonden is en morgen aankomt. Da's wel heul snel :)

De Nederbelg !

Acties:
  • 0Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik overweeg om de realme 6 te kopen. Het enige wat mij weerhoud is het niet felle display. Dat het automatische helderheid niet mogelijk niet optimaal werkt maakt mij niks uit. Maar ik ben regelmatig op het strand, als de telefoon zelfs dan op felste stand niet lekker te lezen is moet ik echt afhaken. Wat zijn jullie ervaringen?

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:27
Beeldscherm is niet echt heel fel.
Merk laatste tijd dat de telefoon ook regelmatig stottert.
Heel vloeiend gaat alles dan niet.
Zal eens kijken of een factory reset helpt,

• groggy
  • Niet online
mregeling schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 07:29:
Beeldscherm is niet echt heel fel.
Merk laatste tijd dat de telefoon ook regelmatig stottert.
Heel vloeiend gaat alles dan niet.
Zal eens kijken of een factory reset helpt,
Kan ik concluderen dat ik de telefoon links moet lagen? zeker gezien het scherm niet fel is en deze dus niet goed af te lezen is buiten, terwijl ik vaak op het strand ben?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

groggy schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:48:
[...]

Kan ik concluderen dat ik de telefoon links moet lagen? zeker gezien het scherm niet fel is en deze dus niet goed af te lezen is buiten, terwijl ik vaak op het strand ben?
Mijn vriendin heeft hem nu een paar dagen, en het enige nadeel, wat ze ook vanaf het begin wist, in volle zonlicht moet je hem niet gebruiken. Wat ze nu bevestigd.

De Nederbelg !

• ries_zuid
Weet iemand hoe de 'assistive ball' aangezet kan worden. Deze optie zou moeten staan in het menu onder 'Comfort Tools', maar staat er bij mij niet tussen.

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:26

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

groggy schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 22:49:
Ik overweeg om de realme 6 te kopen. Het enige wat mij weerhoud is het niet felle display. Dat het automatische helderheid niet mogelijk niet optimaal werkt maakt mij niks uit. Maar ik ben regelmatig op het strand, als de telefoon zelfs dan op felste stand niet lekker te lezen is moet ik echt afhaken. Wat zijn jullie ervaringen?
Dit houdt mij ook tegen om eventueel mijn Redmi note 5 te vervangen door de Realme. En nee ik zit niet de hele dag door buiten, maar af en toe toch wel in de tuin. En toch.. Als je veel reviews erop na leest, wint de Realme het overall telkens weer van de Redmi 8 en 9 series op alle andere vlakken.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

hars73 schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 11:53:
[...]
Dit houdt mij ook tegen om eventueel mijn Redmi note 5 te vervangen door de Realme. En nee ik zit niet de hele dag door buiten, maar af en toe toch wel in de tuin. En toch.. Als je veel reviews erop na leest, wint de Realme het overall telkens weer van de Redmi 8 en 9 series op alle andere vlakken.
Als je er al over twijfelt, schaf hem dan niet bij Realme EU zelf aan. Op Amazon DE is het toestel aardig goedkoper (Prime, Amazon zelf als verkoper), de 8/128GB uitvoering zelfs €50,- voordeliger. Dat schrijft lekker af zo :F

Niet naar Amazon NL gaan voor een aankoop, daar stikt het weer van de oplichters zo te zien.

Testing, one, two ...

• groggy
  • Niet online
[...]

Ik ben uiteindelijk voor de remdi note 9 pro gegaan. Heel tevreden.

• Jedi_Pimp
[...]

Maximale helderheid laat inderdaad e.e.a. te wensen over. Voor mij persoonlijk geen blocking issue maar ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend kan zijn.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tym
  • Niet online
Even een nuancering van mijn kant: het bleek dat mijn vriendin de batterij-optimalisatie ingeschakeld had (stond blijkbaar standaard aan). Dit beperkte de maximale helderheid van het display enorm. Na dit uitgeschakeld te hebben is de telefoon een stuk beter leesbaar in zonlicht.
Wellicht dat deze functie bij anderen ook nog aan staat? Zal het in ieder geval even checken ;)

• hars73

hars73

Tym schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:00:
Even een nuancering van mijn kant: het bleek dat mijn vriendin de batterij-optimalisatie ingeschakeld had (stond blijkbaar standaard aan). Dit beperkte de maximale helderheid van het display enorm. Na dit uitgeschakeld te hebben is de telefoon een stuk beter leesbaar in zonlicht.
Wellicht dat deze functie bij anderen ook nog aan staat? Zal het in ieder geval even checken ;)
Dat is wel een interessante constatering. Mijn vrouw heeft sinds een week de Oppo Reno 2 en vond het scherm ook vrij donker. Ook zij kwam er na 2 dagen achter dat de energiebesparing aanstond. Uitgezet en dat maakte echt een mega verschil!

• Maus0165
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-01-2021
Heb de Realme 6 voor mijn vrouw en voor mijn moeder gekocht (4gb / 128gb). Ze waren beide aan vervanging van hun oude toestel toe. En na mijn ervaring met de X2 Pro kon ik ze deze van harte aanbevelen.

Toestel is voor zijn prijs gewoon goed! De H90T presteert prima. Scherm is, na uitschakelen van de batterijbesparing, ook prima. Maar vergeleken bij mijn X2 Pro (super amoled) beduidend minder. Camera's zijn voor alledaags gebruik ook dik in orde. En alle andere dingen zoals gps, nfc. bt, wifi enz. werken ook naar behoren.

Enige nadeel van Realme in het algemeen is dat ze vrij Bulky zijn. Het zijn niet de slankste en lichtste telefoons die er te verkrijgen zijn. Maar ze voelen robuust en degelijk aan!

• hars73

hars73

Maus0165 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 19:13:
Heb de Realme 6 voor mijn vrouw en voor mijn moeder gekocht (4gb / 128gb). Ze waren beide aan vervanging van hun oude toestel toe. En na mijn ervaring met de X2 Pro kon ik ze deze van harte aanbevelen.

Toestel is voor zijn prijs gewoon goed! De H90T presteert prima. Scherm is, na uitschakelen van de batterijbesparing, ook prima. Maar vergeleken bij mijn X2 Pro (super amoled) beduidend minder. Camera's zijn voor alledaags gebruik ook dik in orde. En alle andere dingen zoals gps, nfc. bt, wifi enz. werken ook naar behoren.

Enige nadeel van Realme in het algemeen is dat ze vrij Bulky zijn. Het zijn niet de slankste en lichtste telefoons die er te verkrijgen zijn. Maar ze voelen robuust en degelijk aan!
Staat die batterijbesparing standaard aan dan als je het toestel krijgt? Want dat zou nog wel eens kunnen verklaren waarom sommige reviews spreken van een te donker scherm en je bij andere reviews er helemaal niks over leest. Aan de andere kant is een maximum van zo'n 450nits voor de Realme 6 toch gewoon gelijk aan de max waarde van mijn Redmi Note 5 van dit moment. En daar red ik het buiten ook prima mee.

• Maus0165
Persoonlijk vind ik het scherm ook wat aan de donkere kant. Of ik ben mijn X2 Pro gewend.
Maar standaard staat de batterijbesparing aan volgens mij.

Ik hoor beide dames niet klagen over een slecht afleesbaar scherm in daglicht. Dus het zal mee vallen.

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-06 18:41
Ik ben aan het kijken voor de realme 6. Ik ben op Google aan het kijken maar zie ze op van die websites waar ik nog nooit heb gehoord.
Op Amazon Nederland zie ik ze ook staan maar ze hebben een vreemde naam.

Wat is nu eigenlijk een goede link voor de telefoon?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Potenscia
satshow schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:04:
Ik ben aan het kijken voor de realme 6. Ik ben op Google aan het kijken maar zie ze op van die websites waar ik nog nooit heb gehoord.
Op Amazon Nederland zie ik ze ook staan maar ze hebben een vreemde naam.

Wat is nu eigenlijk een goede link voor de telefoon?
Realme 6:
https://www.realme.com/eu/realme-6 (€229 voor 4GB/64GB)
Realme 6s (Realme 6 zonder NFC, 64 -> 48MP (kleinere sensor), alleen 4GB/64GB en misschien iets minder goed beschermd tegen water (niet dat je er gelijk bang voor wat regen mee hoeft te zijn ofzo):
https://www.realme.com/eu/realme-6s (€199)

Op Amazon zijn ze soms goedkoper, maar als je daar niet wilt kopen is Realme's site de enige plek waar je ze betrouwbaar kan halen. Koop hem niet bij MaxICT of Conrad, want MaxICT is een klachtenverzameling en Conrad heeft ze erg duur. Qua verzending maakt het niet uit, want realme.eu bezorgt vanuit NL.

ETS2 2021 "Heart of Russia" DLC kaart: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1M4nYlxJEsQ12v0KXBVwuHoKGuB8NQhH9&usp=sharing

• satshow
Dank je wel voor de links. Hoe zit het met updaten? Komen de beveiligingupdates iedere maand binnen?
Kortom hoe lang krijgen deze de updates? Dus ook versie updates.

Ik zag ook nog deze Realme X2. Is wel wat duurder.
Wat is het verschil tussen Realme 6 en de Realme X2?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Potenscia
satshow schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:44:
Dank je wel voor de links. Hoe zit het met updaten? Komen de beveiligingupdates iedere maand binnen?
Kortom hoe lang krijgen deze de updates? Dus ook versie updates.

Ik zag ook nog deze Realme X2. Is wel wat duurder.
Wat is het verschil tussen Realme 6 en de Realme X2?

Dus elke Realme telefoon krijgt minstens 1 Android upgrade, en X- en Pro-series krijgen er minstens 2. Minstens 1 upgrade, want mede omdat ze de 1, C1 en U1 geen 2e upgrade hebben gegeven, kunnen ze dat niet garanderen. Het zou dus wel kunnen zijn dat de Realme 6 ook twee upgrades krijgt, maar dat is niet met zekerheid te zeggen.

Qua beveiligingsupdates krijg je 24 maanden beveiligningspatches, waarvan de eerste 6 elke maand en daarna 18 maanden elke twee maanden.

Dit geld natuurlijk vanaf de lancering van de telefoon, dus voor de Realme 6 is dat vanaf maart.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Potenscia schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:17:
[...]
Realme 6:
https://www.realme.com/eu/realme-6 (€229 voor 4GB/64GB)
Realme 6s (Realme 6 zonder NFC, 64 -> 48MP (kleinere sensor), alleen 4GB/64GB en misschien iets minder goed beschermd tegen water (niet dat je er gelijk bang voor wat regen mee hoeft te zijn ofzo):
https://www.realme.com/eu/realme-6s (€199)

Op Amazon zijn ze soms goedkoper, maar als je daar niet wilt kopen is Realme's site de enige plek waar je ze betrouwbaar kan halen. Koop hem niet bij MaxICT of Conrad, want MaxICT is een klachtenverzameling en Conrad heeft ze erg duur. Qua verzending maakt het niet uit, want realme.eu bezorgt vanuit NL.
Is dat gewijzigd? De onze kwam uit Duitsland namelijk; hardware-lover in "[Realme 6] Ervaringen & Discussie"

Vwb de verkoopprijs, ik zou hem gerust via Amazon.de durven bestellen, mits nog steeds aardig voordeliger én met Amazon zelf als verkoper.

Testing, one, two ...

• satshow
hardware-lover schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 19:05:
[...]

Is dat gewijzigd? De onze kwam uit Duitsland namelijk; hardware-lover in "[Realme 6] Ervaringen & Discussie"

Vwb de verkoopprijs, ik zou hem gerust via Amazon.de durven bestellen, mits nog steeds aardig voordeliger én met Amazon zelf als verkoper.
Leveren deze ook in Nederland? Heb er nog nooit wat besteld.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Potenscia
hardware-lover schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 19:05:
[...]

Volgens mij kwam de mijne uit NL, maar het zou ook goed DE of BE kunnen zijn. Dat moet in 2 werkdagen ook wel lukken.

[Voor 0% gewijzigd door Potenscia op 04-07-2020 19:32. Reden: Typo]

• Potenscia
satshow schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 19:12:
[...]

Amazon.de was vroeger dé Amazon voor Nederland toen Amazon.nl er nog niet was.

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 10:52
wat lijkt deze op de oneplus Nord!

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

satshow schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 19:12:
[...]
Als je Amazon.de bedoelt, er komt hier wekelijks van alles binnen, al jaren lang. Wel goed opletten dat het aanbod via "Prime" wordt aangeboden en dan ook nog met Amazon zelf als verkoper. Dan kan er weinig fout gaan. Wel even rekening houden met het verschil in BTW tarief. Dit verschil is inmiddels 6%, een niet onaardig verschil, en dit wordt pas bij het afrekenen zichtbaar.

Edit: je hoeft geen Prime abonnement te hebben om te kunnen kopen, wel een CC. Een Duits Prime lidmaatschap is helaas niet meer aan te gaan voor ons Nederlanders, daar is een stokje voor gestoken.

[Voor 15% gewijzigd door hardware-lover op 04-07-2020 20:17]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• satshow
Ik ben aan het kijken bij realme voor de betalingsmogelijkheden, zie het nergens staan.
Kan ik daar me paypal betalen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

satshow schreef op zondag 5 juli 2020 @ 11:00:
Ik ben aan het kijken bij realme voor de betalingsmogelijkheden, zie het nergens staan.
Kan ik daar me paypal betalen?
We hebben het toestel, via de Realme EU website, met PayPal af kunnen rekenen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Maus0165
Kijk ook eens op Amazon.es (spanje). Daar heb ik ze vandaan. Kosten daar 227euro voor de blauwe 4gb/128gb versie

https://www.amazon.es/rea...22-424e-a8a3-6caa9bba7df8

[Voor 64% gewijzigd door Maus0165 op 06-07-2020 12:10]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-06 19:42
Heeft deze telefoon een notificatie led? En zo niet, hoe kun je zien of er notificaties zijn zonder de telefoon aan te zetten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
gabberjoost schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:16:
Heeft deze telefoon een notificatie led? En zo niet, hoe kun je zien of er notificaties zijn zonder de telefoon aan te zetten?
Hij heeft geen notificatieled nee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Potenscia
gabberjoost schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:16:
Nee, maar als je het wilt kan je met een app dat wel instellen, maar door het LCD scherm, moet dan het hele scherm aan (wel zwart, maar niet uit), wat dus stroom trekt.

Zaklamp laten knipperen kan waarschijnlijk ook wel, maar ook dat kost stroom.

[Voor 9% gewijzigd door Potenscia op 07-07-2020 11:21]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-06 19:42
Oké, bedankt voor de snelle antwoorden :)

• Maus0165
In de software zit nu een optie om de schermranden te laten oplichten bij berichten en telefoontjes.

Staat bij: instellingen - display en helderheid

• Jedi_Pimp
Maus0165 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 12:05:
In de software zit nu een optie om de schermranden te laten oplichten bij berichten en telefoontjes.

Staat bij: instellingen - display en helderheid
Heb je een screenshot?

• Maus0165
Oeps...foutje van mijn kant. Bij mijn X2 Pro kan dit namelijk wel. Bij de 6 zit die optie er inderdaad niet op. My bad!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee