Hallo Tweakers,
gebaseerd op de best buy guide van afgelopen maart een build die licht afwijkt (reviews: Desktop Best Buy Guide - Maart 2020 Aub jullie commentaar.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil alleen maar gamen, van rpg zoals skyrim, strategie zoals total war.
Wat mag het systeem gaan kosten?
voor enkel de kast wil ik niet meer dan 1000 euro uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
enkel een ssd van 500G.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
zie bovenstaande
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
[nee
Wat verwacht je van ons?[i]
ik heb een afwijkende voeding, ssd, videokaart en geheugen gekozen. Deels omdat er geen actuele prijzen van enkele onderdelen uit de BBG beschikbaar waren. De SSD heb ik een kleinere gekozen van hetzelfde merk/serie omdat ik al een SSD heb liggen. Videokaart heb ik een klasse lager gekozen vanwege de prijs. Graag hoor ik jullie opmerkingen over compatibiliteit.
gebaseerd op de best buy guide van afgelopen maart een build die licht afwijkt (reviews: Desktop Best Buy Guide - Maart 2020 Aub jullie commentaar.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil alleen maar gamen, van rpg zoals skyrim, strategie zoals total war.
Wat mag het systeem gaan kosten?
voor enkel de kast wil ik niet meer dan 1000 euro uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
enkel een ssd van 500G.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 175,- | € 175,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450-A Pro Max | € 99,83 | € 99,83 |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 5700 Challenger D 8G OC | € 344,95 | € 344,95 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 65,89 | € 65,89 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2666C16 | € 80,90 | € 80,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 97,34 | € 97,34 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 500GB | € 73,65 | € 73,65 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 937,56 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
zie bovenstaande
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
[nee
Wat verwacht je van ons?[i]
ik heb een afwijkende voeding, ssd, videokaart en geheugen gekozen. Deels omdat er geen actuele prijzen van enkele onderdelen uit de BBG beschikbaar waren. De SSD heb ik een kleinere gekozen van hetzelfde merk/serie omdat ik al een SSD heb liggen. Videokaart heb ik een klasse lager gekozen vanwege de prijs. Graag hoor ik jullie opmerkingen over compatibiliteit.