Link geeft pop-up voor afbeeldingen

Pagina: 1
Acties:

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:20
Cartman! in "Het Krat- en Kistradio Topic [Deel 20]"

Wanneer je klikt op de laatste link in die post krijg je de pop-up voor afbeeldingen.

---edit---
Deze link dus: 24V / 3A / EU

[ Voor 139% gewijzigd door barrymossel op 13-04-2020 11:01 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:37

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat komt doordat er komma's in de url staan en hij niet tussen aanhalingstekens staat. De komma's worden nu gezien al onderscheid van argumenten, en de derde zorgt voor de lightbox: Overzicht van UBB-codes #tag_url.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• barrymossel
Dirk schreef op maandag 13 april 2020 @ 11:38:
Dat komt doordat er komma's in de url staan en hij niet tussen aanhalingstekens staat. De komma's worden nu gezien al onderscheid van argumenten, en de derde zorgt voor de lightbox: Overzicht van UBB-codes #tag_url.
Ik zie geen komma's in die url?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

barrymossel schreef op maandag 13 april 2020 @ 11:42:
[...]

Ik zie geen komma's in die url?
Ik wel ;)

Ik ben zo vrij geweest die post te fixen :)

Intentionally left blank

• barrymossel
crisp schreef op maandag 13 april 2020 @ 11:45:
[...]

Ik wel ;)

Ik ben zo vrij geweest die post te fixen :)
Ah, ik zie ze in edit modus!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dank heren voor t rapporteren & fixen. Was me er niet bewust van en zal er op letten in t vervolg :)

• barrymossel
Je bent niet de eerste. Ik zie dat er meerdere bug reports hieromtrent zijn ingediend. Maar schijnbaar is dit "by design". Blijkbaar niet echt foolproof dus...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

barrymossel schreef op maandag 13 april 2020 @ 11:59:
Je bent niet de eerste. Ik zie dat er meerdere bug reports hieromtrent zijn ingediend. Maar schijnbaar is dit "by design". Blijkbaar niet echt foolproof dus...
We kunnen moeilijk ineens de syntax van onze UBB tags gaan wijzigen. We proberen al op veel manieren dergelijke fouten te voorkomen, en we voorzien dus al in een manier om dergelijke ambiguiteit te omzeilen, maar edge-cases zal je helaas toch altijd houden... Gelukkig komen komma's in url's niet veel voor.

[ Voor 6% gewijzigd door crisp op 13-04-2020 12:40 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1