hallo,
Ik heb een FOSCAM FN3109H daar zitten 3 camera's aan. R2, C1 en FI9900p. Alle camera's maken gebruik van WIFI. Alles werkt goed in mijn netwerk de FN3109H nam op als er beweging was. en kon alles terug kijken.
Maar door en netwerk instelling is mijn ip range verandert waardoor ik de camera's en andere ip adres heb gegeven. Ik heb dit ook verandert in de FN3109H maar hij kan de camera's niet vinden. Sluit ik ze via de kabel dan vind de FN3109H ze wel. haal ik de kabel er uit en ga over op WIFI dan is de verbinding weg.
Heb al mijn camera's al weer naar fabrieksinstellingen gezet.
de FN3109H is ook al terug gezet naar Fabrieksinstellingen.
De app van foscam vind de camera's wel en doet het gewoon.
Weet iemand wat ik nog kan proberen.
Ik heb een FOSCAM FN3109H daar zitten 3 camera's aan. R2, C1 en FI9900p. Alle camera's maken gebruik van WIFI. Alles werkt goed in mijn netwerk de FN3109H nam op als er beweging was. en kon alles terug kijken.
Maar door en netwerk instelling is mijn ip range verandert waardoor ik de camera's en andere ip adres heb gegeven. Ik heb dit ook verandert in de FN3109H maar hij kan de camera's niet vinden. Sluit ik ze via de kabel dan vind de FN3109H ze wel. haal ik de kabel er uit en ga over op WIFI dan is de verbinding weg.
Heb al mijn camera's al weer naar fabrieksinstellingen gezet.
de FN3109H is ook al terug gezet naar Fabrieksinstellingen.
De app van foscam vind de camera's wel en doet het gewoon.
Weet iemand wat ik nog kan proberen.
PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40