Zoals de titel beschrijft, is er een soort account uitsluiting en ik wil weten of er een zijmethode is of de laatste optie hoe ik een persoonlijk gesprek met Facebook kan krijgen.
Is er een manier facebook direct te contacteren en hun FAQ te negeren?
Ook er is geen andere browser met een actieve fb-sessie op mijn pc en er is geen enkele thread die ik kan vinden die zal leiden tot een herstel met de vermelde soorten toegang die verloren zijn gegaan.
- PGP staat aan waardoor ik mijn facebook handelingen(wachtwoord reset stuff etc) niet kan lezen moest het zijn dat ik weer toegang had tot mijn email account sinds ik de priv-key kwijt ben
- Verloren GSM (geen toegang tot de app, codes kunnen ontvangen of verkrijgen via de codegenerator app, en geen actieve sessies of herkenningsgegevens op de gsm kunnen bemachtigen)
- geen toegang tot email (moet sms code ingeven)
- geen toegang tot het ontvangen van sms berichten op geregistreerd telefoonnummer, omdat ik deze kwijt ben.
- geen browsers met een active fb sessie.
- geen toegang tot offline backup codes en codegenerator voor OTP.
Is er een manier facebook direct te contacteren en hun FAQ te negeren?
Ook er is geen andere browser met een actieve fb-sessie op mijn pc en er is geen enkele thread die ik kan vinden die zal leiden tot een herstel met de vermelde soorten toegang die verloren zijn gegaan.
- PGP staat aan waardoor ik mijn facebook handelingen(wachtwoord reset stuff etc) niet kan lezen moest het zijn dat ik weer toegang had tot mijn email account sinds ik de priv-key kwijt ben
- Verloren GSM (geen toegang tot de app, codes kunnen ontvangen of verkrijgen via de codegenerator app, en geen actieve sessies of herkenningsgegevens op de gsm kunnen bemachtigen)
- geen toegang tot email (moet sms code ingeven)
- geen toegang tot het ontvangen van sms berichten op geregistreerd telefoonnummer, omdat ik deze kwijt ben.
- geen browsers met een active fb sessie.
- geen toegang tot offline backup codes en codegenerator voor OTP.
[ Voor 24% gewijzigd door o618 op 12-04-2020 20:21 . Reden: meer uitleg ]