Verloren gsm met PGP en OTP op fb acc, geen gsm en email

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o618
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 02-11-2020
Zoals de titel beschrijft, is er een soort account uitsluiting en ik wil weten of er een zijmethode is of de laatste optie hoe ik een persoonlijk gesprek met Facebook kan krijgen.

Is er een manier facebook direct te contacteren en hun FAQ te negeren?

Ook er is geen andere browser met een actieve fb-sessie op mijn pc en er is geen enkele thread die ik kan vinden die zal leiden tot een herstel met de vermelde soorten toegang die verloren zijn gegaan.

- PGP staat aan waardoor ik mijn facebook handelingen(wachtwoord reset stuff etc) niet kan lezen moest het zijn dat ik weer toegang had tot mijn email account sinds ik de priv-key kwijt ben

- Verloren GSM (geen toegang tot de app, codes kunnen ontvangen of verkrijgen via de codegenerator app, en geen actieve sessies of herkenningsgegevens op de gsm kunnen bemachtigen)

- geen toegang tot email (moet sms code ingeven)

- geen toegang tot het ontvangen van sms berichten op geregistreerd telefoonnummer, omdat ik deze kwijt ben.

- geen browsers met een active fb sessie.

- geen toegang tot offline backup codes en codegenerator voor OTP.

[ Voor 24% gewijzigd door o618 op 12-04-2020 20:21 . Reden: meer uitleg ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je zit hier niet gebonden aan het aantal tekens, schrijf gerust in volzinnen en vertel wat de impact is. ;)

Zo snap ik namelijk niet wat een verloren GSM te maken heeft met geen toegang tot je e-mail. Ook voor OTP zijn altijd backdoors geboden in de vorm van backup codes. En wat speelt PGP in dit verhaal voor 'n rol?

Kortom, zo te horen heb je je GSM als SPoF ingericht en is het nu gewoon wachten op een vervangende telefoon met SIM van je provider. Hopelijk kun je zorgen dat de toegang tot je oude GSM volledig geblokkeerd wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door Room42 op 12-04-2020 19:58 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o618
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 02-11-2020
Bedankt voor de reactie, dit zal inderdaad de beste manier zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Room42 schreef op zondag 12 april 2020 @ 19:57:
Ook voor OTP zijn altijd backdoors geboden in de vorm van backup codes.
Ik wil een backup code nou niet echt een backdoor noemen ;)

@o618 Je topicstart is totaal warrig en is weinig hout van te snijden. Tenzij je het hier bij wil laten en je dus schijnbaar genoeg hebt een de reactie van Evanescent wil ik je vriendelijk verzoeken je topicstart te verduidelijken en er even volzinnen van te maken en het verhaal duidelijk uiteen te zetten. Dat doe je door op "wijzig" te klikken rechtsbovenaan je post.

Verder: Wat hoort hier niet?

Internetmarketing > Privacy & Beveiliging

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij