Bedankt voor je ideeën!tsjarlie schreef op woensdag 15 april 2020 @ 14:42:
is het een onboard bluetooth ? of een stick ?
Indien stick : uittrekken, device driver verwijderen via apparaatbeheer, opnieuw opstarten en in andere USB poort steken (USB3.0 bij mij beter dan USB3.1)
Indien onboard : bluetooth disablen in BIOS, opstarten drivers verwijderen. Afsluiten, bluetooth terug aan in BIOS en opnieuw opstarten.
Het betreft de onboard van de Gigabyte B150B Wifi Phoenix. Ik kan in de bios geen instellingen met betrekking tot bluetooth vinden (zie ook de screenshots), zie jij wellicht wel iets?
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Googlen op 'disable onboard bluetooth in bios gigabyte' lijkt ook te suggereren dat dit bij Gigabyte moederborden vaker is (een specifiek bron voor mijn moederbord heb ik nog niet kunnen vinden)
Ik heb de drivers van de Gigabyte website gedownload en geïnstalleerd. Daarnaast heb ik zojuist ook deze driver van de Intel website geprobeerd. Apparaatbeheer geeft aan dat de wireless module de AC8260 is en deze is hier compatibel mee. Echter lijkt ook dit het niet op te lossen.heb je ook al eens andere generieke niet microsoft drivers geprobeerd (google) ?
Wellicht nog andere suggesties?
:strip_exif()/f/image/Sil8FooTEXHTjPtg5BKion30.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/hSgbGDCsy2cqEKN1vRPXvRuz.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ydhGRYq1zJ8I6GDQWHvZ2aVq.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/7Wu4NvIm8N9tScxbNnzeMpHr.jpg?f=fotoalbum_tile)