Dat teken staat er alléén als ik iets wil posten in groepen, en niet in een post op je tijdlijn.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Nou zelfs hier op Tweakers blijkbaar.g0tanks schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 15:32:
¶ Je post is wel heel summier. Wij moeten maar herkennen dat het om Facebook gaat? En op wat voor apparaat is het? Via de website of een app? Etc.
staan er niet voor niets. Tevens wil ik je vriendelijk verzoeken voortaan onze Het algemeen beleid #topicplaatsen te hanteren bij 't openen van een topic.Mijn vraag
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 11-04-2020 18:26 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
[ Voor 55% gewijzigd door sypie op 14-04-2020 11:45 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq