Beste Tweakers,
Enkele weken geleden kreeg ik hier fantastische hulp bij.
Het ging om een opleidingsysteem bij ons. (topic: excel vraag datums)
Ik heb in dat topic jullie hulp gehad om certificering tot en met een half jaar te berekenen.
Voor een andere module zijn certificeringen 3 jaar geldig, tellend vanaf de dag van vandaag.
Stel ik haal de BAS module vandaag, dan is hij geldig tot 10-04-2023
Nu is mij gevraagd om bij het naderen van een datum (bijvoorbeeld 3 maand) de cel rood te laten kleuren.
Dus als iemand zijn certificering binnen 6 maanden verloopt wordt de cel oranje, en binnen 3 maanden rood.
Ik ben echt een basis excel kneus, ik heb zelf gezocht, maar kom er niet uit.
Willen jullie op deze subtropische dag mij nogmaals helpen? ik geef jullie dan om 16 uur een digitaal biertje.
Enkele weken geleden kreeg ik hier fantastische hulp bij.
Het ging om een opleidingsysteem bij ons. (topic: excel vraag datums)
Ik heb in dat topic jullie hulp gehad om certificering tot en met een half jaar te berekenen.
Voor een andere module zijn certificeringen 3 jaar geldig, tellend vanaf de dag van vandaag.
Stel ik haal de BAS module vandaag, dan is hij geldig tot 10-04-2023
Nu is mij gevraagd om bij het naderen van een datum (bijvoorbeeld 3 maand) de cel rood te laten kleuren.
Dus als iemand zijn certificering binnen 6 maanden verloopt wordt de cel oranje, en binnen 3 maanden rood.
Ik ben echt een basis excel kneus, ik heb zelf gezocht, maar kom er niet uit.
Willen jullie op deze subtropische dag mij nogmaals helpen? ik geef jullie dan om 16 uur een digitaal biertje.