A7v266 vs KG7

Pagina: 1
Acties:

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Welk van deze 2 mobo's(ongeveer even duur) is nou vetter, ik hoor verschillende verhalen...
Aan de ene kant hoor ik dat amd760 chipset toch sneller is, en aan de andere kant hoor ik dat die asus juist weer heel vet gaat worden ?..
Ik heb nog geen bench vergelijking tussen deze 2 gezien, over die abit weet ik dat ie niet helemaal 100% is met snelle geheugen timings..:?
Wat gaat nou beter worden, de Via of de Amd760, ik weet het niet meer, volgens mij zoiezo weinig verschil, dat het ene mobo meer dimm sloten heeft als het andere, boeit me niet zo, ik wil gewoon weten, welke het snelste of stabielste is ....

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
kut, wat heb ik gedaan , hoe verplaats ik mijn topic ????????

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
zo dus :P

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

ik wil ook 1 van die 2 maar volgens mij is die AMD760 chipset sneller

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-08 14:20
de AMD heeft een snellere geheugen controller, maar zoals altijd is intel en VIA sneller als het op AGP aankomt (hier VIA uiteraard, want intel doet niet mee voor de Athlon >:) ), best ff benches afw88, maar ik denk dat als je wilt gamen de VIA sneller zal zijn, dat beetje memory speed weegt niet op tegen de AGP speed van de VIA (toch zeker in real life performance)

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:34
Is al een discusie overgeweest ABIT KG7 of ASUS A7V266

Hier staat ook een link naar een test tussen deze twee moederborden

Maar zoeken is ook een Kunst

Verwijderd

Ik zou de KG7, al is het alleen maar dat je dan nog maar 1 VIA chipje op je mobo hebt zitten, en geen 2 >:)
Pagina: 1