Sidenote: Ik heb al een case + voeding, vandaar dat die niet in de lijst staan.
Ik ben bezig met het samenstellen van mijn eerste develop pc die snel moet zijn, maar voornamelijk voor een goede prijs. En ik weet niet of ik nu teveel bezuinig op de videokaart.
Ik heb momenteel een Radeon RX570 8G OC geselecteerd voor een goede prijs, maar weet niet of ik hierdoor snel aan vervanging toe zal zijn of niet..
Mijn budget.
Het budget zal voor mij max €600 zijn als het echt het geld waard is, het hoeft niet op. Als het met deze samenstelling al goed is vind ik het ook prima.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken?
Ik zal Photoshop, After effects, Illustrator, Unity, Android Studio en Xcode hiermee gaan gebruiken. Wellicht dat er ooit een game op gespeeld gaat worden, maar daar hoeft de focus niet op te liggen. Ik zou het vooral fijn vinden dat ik niet op het verkeerde onderdeel aan het besparen ben.
Alvast erg bedankt voor de reacties en moeite! Ik heb hier erg veel aan!
Ik ben bezig met het samenstellen van mijn eerste develop pc die snel moet zijn, maar voornamelijk voor een goede prijs. En ik weet niet of ik nu teveel bezuinig op de videokaart.
Ik heb momenteel een Radeon RX570 8G OC geselecteerd voor een goede prijs, maar weet niet of ik hierdoor snel aan vervanging toe zal zijn of niet..
Mijn budget.
Het budget zal voor mij max €600 zijn als het echt het geld waard is, het hoeft niet op. Als het met deze samenstelling al goed is vind ik het ook prima.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken?
Ik zal Photoshop, After effects, Illustrator, Unity, Android Studio en Xcode hiermee gaan gebruiken. Wellicht dat er ooit een game op gespeeld gaat worden, maar daar hoeft de focus niet op te liggen. Ik zou het vooral fijn vinden dat ik niet op het verkeerde onderdeel aan het besparen ben.
Alvast erg bedankt voor de reacties en moeite! Ik heb hier erg veel aan!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 125,01 | € 125,01 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Steel Legend | € 88,05 | € 88,05 |
| 1 | Videokaarten | ASRock Phantom Gaming D Radeon RX570 8G OC | € 147,05 | € 147,05 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 81,90 | € 81,90 |
| 1 | Solid state drives | Toshiba RC500 500GB | € 82,93 | € 82,93 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 524,94 | ||