nirgilis schreef op maandag 30 december 2019 @ 20:28:
Dat komt omdat je argument gewoon niet klopt. Op GPU gebied is AMD ongetwijfeld minder stabiel dan nVidia, dat zal iedereen beamen. Maar voor CPUs is dat simpelweg niet waar. Je komt ook niet met bronnen, maar ondertussen val je wel anderen aan omdat zij niet met bronnen komen. Jij bent degene die met claims komt? Ik vraag je waarom is een AMD systeem minder stabiel dan intel en jij begint over GPUs. Wiens argument slaat dan nergens op.
Als je objectief probeert te zijn, zou het je sieren niet alle kritiek op je opvattingen als persoonlijke aanval te zien

Vertel mij dan alsjeblieft welk argument van mij niet klopt?
Het enige wat ik doe is aangeven wat ik ervaren heb met mijn 30 jaar ervaring en de 20 jaar dat ik in het vak zit, daar zit geen argument in dat niet klopt. Is gewoon persoonlijke ervaring.
En met wat voor andere bronnen zou ik dan persé moeten komen?
Ik vind mijn ervaring de betrouwbaarste bron die er is, aangezien het niet om 1 maar om honderden, zo niet duizenden gevallen gaat.
(Ennuh... ik begin niet over GPU's, ik heb het in mijn voorbeeld over een volledig AMD-systeem)
Ik probeer inderdaad objectief te zijn, maar ben me best bewust dat het mijn subjectieve mening is. Niet meer en niet minder. En natuurlijk is het dan een persoonlijke aanval als ik daar kritiek op krijg, want het is mijn mening. En nu komt het over alsof ik geen mening mag en hebben en/of dat die er niet toe doet.
Het enige wat ik graag zou willen zien, dat naast AMD-systemen er ook wat Intel systemen in de BBG's voorbij zouden komen. Dat was het enige doel van mijn opmerking. Ik ben hier echt niet om AMD te bashen.
Wel fijn dat er nu verder in de discussie er wel inhoudelijk ingegaan wordt. Zoals dat het bij mijn laatste build dan waarschijnlijk meer aan de GPU lijkt te liggen dan aan de CPU, dat hij minder stabiel is. Maar ik sluit dan ook de chipset/mobo niet uit, want ik heb bijvoorbeeld ook wel dat het systeem zo ver crashed dat zelfs de USB-poorten uitgaan, aangezien het toetsenbord ook helemaal dood was (Geen lampje niets meer)
Na een harde reset werkt het gelukkig weer. Maar dit gebeurd ongeveer maar 1 keer per week, dus is wel mee te leven. Want verder is het wel een lekker snel systeem, waar goed op te gamen is.