Mogelijkheid om bepaalde leveranciers te blokkeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost00719
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15-09 14:43
Het lijkt mij fijn om in de pricewatch bepaalde leveranciers/webshops te kunnen blokkeren.
Zo kun je als je slechte ervaringen hebt met een webshop deze geheel uit je resultaten filteren.

Mijn suggestie is dan:
Op de pricewatch/zoeken/ pagina de laagste prijs tonen van niet-geblokkeerde webshops.
Momenteel zit er ook een hover op de prijs, en daar zie je de eerste 3 webshops. Mijn suggestie is om die het zelfde te laten, maar de geblokkeerde webshops grijs te maken.

Op de pricewatch/{productId}/ pagina alle geblokkeerde webshops grijs maken en onderin de lijst zetten.
In sql termen krijg je dan zoiets:
code:
1
2
select * from someTable
order by blocked asc, price asc

Mogelijk is deze sortering niet mogelijk omdat de gebruiker zelf de sortering kan aanpassen.
Dan suggereer ik een checkbox met "Geblokkeerde webshops tonen", die default uit staat.
Als de checkbox aangevinkt is wel de geblokkeerde webshops tonen, maar dan grijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Deze feature wordt sinds 2016 al aangevraagd: Feature: shops blacklisten

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zo is er nu al de optie om bijvoorbeeld maxict rood te maken en die te strepen. Volgens mij kun je hetzelfde doen met andere shops, kwestie van code aanpassen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
sypie schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 16:47:
Zo is er nu al de optie om bijvoorbeeld maxict rood te maken en die te strepen. Volgens mij kun je hetzelfde doen met andere shops, kwestie van code aanpassen lijkt mij.
Alles is een kwestie van code aanpassen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Kijk maar eens in je instellingen en dan custom css. Daar kun je het een en ander instellen (mits voldoende karma).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

sypie schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 16:47:
Dat is alleen maar een CSS tweak, die dus alleen invloed heeft op wat je ziet. Maar je kunt de laagste prijs in de Pricewatch op die manier niet aanpassen. Dus een shop die onder de laagste prijs gaat zitten, maar waar je niet wilt kopen, wordt dan nog steeds meegeteld in prijsalerts en de prijzen van een wenslijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:22

Yucon

*broem*

Hahn schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 16:44:
Deze feature wordt sinds 2016 al aangevraagd: Feature: shops blacklisten
Er wordt ook al sinds 2016 gevraagd om MaxICT er gewoon eens uit te knikkeren :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
sypie schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 16:55:
Kijk maar eens in je instellingen en dan custom css. Daar kun je het een en ander instellen (mits voldoende karma).
Ik snapte wat je bedoelde, ik vond het alleen grappig uitgedrukt ;)

En custom CSS is, zoals @downtime ook al zei, alleen maar visueel. Dus dat helpt niet met bijvoorbeeld notificaties en de overzichtspagina's. Dus leuk dat het er is, en het is beter dan niks, maar het is een pleistertje en geen echte oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Yucon schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 17:03:
[...]

Er wordt ook al sinds 2016 gevraagd om MaxICT er gewoon eens uit te knikkeren :7
Ik zie in dat topic dat ze er nu ook aan werken om dat mogelijk te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:22
Een work around is om het product in een wenslijst te zetten. Dan kan je bij het berekenen van de totaalkosten winkels uitschakelen. Helaas blijft dat laatste niet bewaard.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost00719
Zo te zien ben ik dus niet de enige die problemen heeft gehad met Max ICT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Heb je geen reviews gelezen voor je bestelling? Die lui hebben nog nooit een bestelling goed afgehandeld als je het allemaal goed doorleest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost00719
sypie schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 17:17:
Heb je geen reviews gelezen voor je bestelling? Die lui hebben nog nooit een bestelling goed afgehandeld als je het allemaal goed doorleest.
Nee toen niet. Heb na 3x bellen en 2 mails gelukkig wel mn geld "netjes" terug gekregen.
Ik denk dat ze mijn retour niet eens hadden gecheckt want ik had het wel wat beschadigd, en kreeg wel het volledige aankoopbedrag terug (na een hoop moeite uiteraard).
Zelf koop ik er in ieder geval nooit meer iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

joost00719 schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 17:15:
Zo te zien ben ik dus niet de enige die problemen heeft gehad met Max ICT
Ik heb zelf nooit "problemen" met Max ICT gehad. Maar dat is omdat ik hun reputatie ken en er dus nooit wat zal kopen. En het is vervelend dat ze de Pricewatch vervuilen met spullen die ze toch nooit voor die prijs kunnen leveren (en die ik hoe dan ook niet bij hun zal bestellen).
Pagina: 1