Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga alleen gamen en wil de eerst volgende 5 jaar niet meer te hoeven upgrade
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro het mag wat extra kosten als dat kleine beetje extra veel extra waarde heeft
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb in mijn oude pc een SSD van 256gb en 1 HDD van 1tb die ik mee wil nemen. Gelijk een 1e vraag; op de ssd staat nog windows 10 als ik deze in de nieuwe pc plaats geeft dit dan een fout melding of is dit geen probleem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet perse
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een stille pc, de pc die ik nu heb is net een straaljager.
Ik ga nog een nieuwe monitor kopen met max budget van 250 euro en het liefst 24 tot 27'' met 144mhz Aangezien ik hier ook de balle verstand van heb hoor ik graag van jullie waar ik op moet letten en welke jullie zouden adviseren? ik heb de volgende op de wensenlijst staan
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
- Ik wil graag weten of de CPU koeler echt nodig is of dat ik daarop kan ''bezuinigen''
- Voldoet de voeding? of is deze voeding helemaal ruk
- Ik heb afgekeken bij de BBG van maart en bij de andere topics maar daar zie je allemaal verschillende moederborden voorbij komen. Het moederbord dat ik heb gekozen is dat een goed moederbord of raden jullie mij aan een ander te nemen?
Ik ga alleen gamen en wil de eerst volgende 5 jaar niet meer te hoeven upgrade
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro het mag wat extra kosten als dat kleine beetje extra veel extra waarde heeft
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb in mijn oude pc een SSD van 256gb en 1 HDD van 1tb die ik mee wil nemen. Gelijk een 1e vraag; op de ssd staat nog windows 10 als ik deze in de nieuwe pc plaats geeft dit dan een fout melding of is dit geen probleem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 175,- | € 175,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450-A Pro Max | € 99,83 | € 99,83 |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Dragon Radeon RX 5700 | € 396,19 | € 396,19 |
| 1 | Behuizingen | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart | € 87,66 | € 87,66 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 29,80 | € 29,80 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 90,75 | € 90,75 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-550 | € 83,90 | € 83,90 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 115,85 | € 115,85 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.078,98 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet perse
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een stille pc, de pc die ik nu heb is net een straaljager.
Ik ga nog een nieuwe monitor kopen met max budget van 250 euro en het liefst 24 tot 27'' met 144mhz Aangezien ik hier ook de balle verstand van heb hoor ik graag van jullie waar ik op moet letten en welke jullie zouden adviseren? ik heb de volgende op de wensenlijst staan
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Monitoren | AOC 24G2U/BK Rood, Zilver | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Monitoren | AOC G2590FX Rood, Zwart | € 179,- | € 179,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 378,- | ||
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
- Ik wil graag weten of de CPU koeler echt nodig is of dat ik daarop kan ''bezuinigen''
- Voldoet de voeding? of is deze voeding helemaal ruk
- Ik heb afgekeken bij de BBG van maart en bij de andere topics maar daar zie je allemaal verschillende moederborden voorbij komen. Het moederbord dat ik heb gekozen is dat een goed moederbord of raden jullie mij aan een ander te nemen?
[ Voor 179% gewijzigd door Whoep1 op 03-04-2020 12:52 ]