Klanten bunq klagen over invoering duur premium-abonnement

Pagina: 1
Acties:
  • 2.617 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 09:36

aex351

I am the one

Topicstarter
nieuws: Klanten bunq klagen over invoering duur premium-abonnement

@Xtuv

In het artikel staat het volgende "Bij ING kost dergelijke functionaliteit bijvoorbeeld 50 eurocent per maand.". Dat klopt niet. Het kost exact 0,00 euro.

Als dit een quote zou moeten zijn op basis van een interview, kan nu gesteld worden dat Bunq foutieve informatie de wereld in stuurt.

Daarnaast wordt er gerefereerd naar een artikel op RTL Nieuws uit 2017. Waarin heel selectief ingegaan wordt dat de bank geen prijsvechter is. In dat zelfde artikel staat ook "Gratis blijft gratis" maar daar wordt dan in het Tweakers artikel niets over gezegd.

Al met al is het nieuwsartikel niet bepaald neutraal opgeschreven en nogal eenzijdig in het positieve voor Bunq. De titel is nota bene "Klanten bunq klagen". Maar vervolgens lees je een soort van advertorial. En niet de redenen waarom de klanten klagen.

Edit: gisteren had Bunq een wijziging doorgevoerd en kwam dit artikel (uit zo blijkt 2017) ineens langs. Terwijl ik dacht 2020. Geen idee hoe, toeval, maar wat hierboven staat is niet relevant.

[ Voor 8% gewijzigd door aex351 op 03-04-2020 10:34 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tonne
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:20
Het artikel heeft als datum 02-08-2017 😉. Ik denk dat je de enige bent die het recent nog gelezen heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Het is te merken dat de Corona-verveling zijn uitwerking begint te krijgen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Een bank met 700% prijsverhoging is gewoon brutaal en onbetrouwbaar.

| live and give like no one else |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
3x3 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 07:36:
Een bank met 700% prijsverhoging is gewoon brutaal en onbetrouwbaar.
Fixed.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
@aex351 als je nu bij augustus 2017 bent heb je nog een hoop te lezen. Succes komende tijd.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
-

[ Voor 99% gewijzigd door aex351 op 03-04-2020 10:29 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

aex351 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 10:28:
[...]

In het Tweakers nieuwsartikel staat de volgende link https://www.rtlnieuws.nl/...-jaar-voor-een-mastercard

Een artikel uit 2017.

Ik snap dat lezen een moeilijke opgave soms is. Maar doe toch eerst even lezen en desnoods een vraag stellen voordat je zo'n opmerking neerzet.
Zeg brilsmurf - doe zelf eens leren lezen.

Het hele Tweakers nieuwsartikel waar je naar linkt is uit 2017. Nogal wiedes dat die dus ook weer doorlinkt naar een RTL pagina uit 2017

Speciaal voor de slechtziende medetweaker(s):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mmgcOo2Yps_sJAYB5707wQ0u_UA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EcHZNwiD1g2IH2Uj4NlbtAiS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2020 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 10:29:
[...]

Zeg brilsmurf - doe zelf eens leren lezen.

Het hele Tweakers nieuwsartikel waar je naar linkt is uit 2017. Nogal wiedes dat die dus ook weer doorlinkt naar een RTL pagina uit 2017
Pannekoek ik had me reactie alweer verwijderd. Graag even opletten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

aex351 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 10:32:
[...]

Pannekoek ik had me reactie alweer verwijderd. Graag even opletten.
IK moet opletten? 8)7 Het moet niet gekker worden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 10:35:
[...]

IK moet opletten? 8)7 Het moet niet gekker worden hier.
Het moet inderdaad niet gekker worden. Dus opletten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 20:45
Mooi, een beetje trollen tegen de verveling?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Highlanderqp
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 15-09 18:29
Iemand die zelf fout zit, maar het niet durft toe te geven...

Nevermind, Edit op OT niet gezien!

[ Voor 26% gewijzigd door Highlanderqp op 03-04-2020 10:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 19:06

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

gielie schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 08:21:
@aex351 als je nu bij augustus 2017 bent heb je nog een hoop te lezen. Succes komende tijd.
En de grap is dat deze week een zelfde soort nieuwsbericht weer terug komt. De mensen welke het gratis abo (nog) hadden krijgen ook Premium in de maag gesplitst.

Edit:
Bij bunq zijn we altijd bezig de bank te bouwen die perfect aansluit op jouw wensen. Daarom geven we je graag wat meer informatie over de reden dat we zijn gestopt met het ondersteunen van je lidmaatschap.

Jouw lidmaatschap bieden we al lange tijd - in sommige gevallen al sinds augustus van 2017 - niet meer aan. Het blijven ondersteunen van deze sterk verouderde lidmaatschappen werd met elke nieuwe feature ingewikkelder. Uiteindelijk hebben we een punt bereikt waarop we moeten kiezen tussen innovatie en het blijven creëren van features die onze users graag gebruiken, of gewoon maar bij het oude blijven. Omdat we ook op langere termijn een produt willen bouwen waar jullie van houden hebben we voor innovatie gekozen.

Tegelijkertijd zijn we blij om jullie als bunq gebruiker te hebben en willen dat dan ook graag laten blijken: in plaats van het stopzetten van jullie bunq ervaring krijgt iedereen 3 volle maanden Premium. Gratis. No strings attached.

We hopen dat je bunq met plezier blijft gebruiken op een van onze huidige lidmaatschappen, of je weer aansluit bij al het moois dat nog komen zal.

[ Voor 61% gewijzigd door Bastiaan op 03-04-2020 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 19:12

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

mag dat zo maar? Ik ben ook plots overgezet naar Premium. Lijkt me dat dat een eenzijdige wijziging is van de voorwaarden waar ik niet mee akkoord ben gegaan. Mocht dit zo zijn dan ben ik iig weg daar.

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 10:02
Heb zelf ook al opgezegd.

Toegegeven: ik gebruikte het alleen maar om geld van en naar BL3P te zetten (daar kon je een paar jaar geleden alleen voor aanmelden als je een Bunq rekening had), maar bij BL3P kun je ondertussen meerdere bankrekeningen toevoegen, dus weg met die rotzooi. Ik ga niet ineens van gratis naar een tientje+ in de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:05

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Voor een algemene discussie over Bunq, zie Discussie over & Ervaringen met bunq.

Verder was de gebruikte informatie op het moment dat het artikel geschreven werd actueel, dus daar gaan we de redactie ook niet mee vermoeien.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.