Condities bij WIN-acties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Onder andere bij deze WIN-actie, staan de volgende voorwaarden:

Winnaars worden at random geselecteerd. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.

Nu was ik geïnteresseerd om een abonnement bij Tweakers te nemen, om zodoende "het cluppie" te steunen, maar nu vind ik dit terug:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fldillPgrpovQpBYK1EVqDsIrPQ=/f/image/43H8jLRFr2jTiDFJp3CiAxZc.png

Bij geen enkele win-actie ooit heb ik bij Tweakers gelezen dat de winkans groter is als je een betaald lid bent. Is dat iets dat wel vermeld dient te worden? Het enige dat bij de win-actie is een vermelding vanaf welke datum je Tweakers-account actief moet zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 22:09

Cogency

Ginnunga

Helaas is de gameplay op Tweakers ook pay to win.

;(

[ Voor 22% gewijzigd door Cogency op 02-04-2020 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Waarom zou dat onder de win-actie moeten komen te staan? Mensen met een abo weten dat. Maar een win-actie doet men niet om nu zoveel mogelijk abo's te scoren.

Tweakers biedt de optie om een abo af te sluiten, en dat komt met een aantal extra's. Het is niet zo dat met een abo je alleenmaar meer kans maakt op een win-actie's.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:05

dragonhaertt

@_'.'

Ik denk dat dit vooral slaat op de win-acties die alleen voor abonnees zijn. Deze zul je als 'gewoon' lid niet eens zien. Als Hero of Elite krijg je toegang tot dit soort acties.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

dragonhaertt schreef op donderdag 2 april 2020 @ 15:53:
Ik denk dat dit vooral slaat op de win-acties die alleen voor abonnees zijn. Deze zul je als 'gewoon' lid niet eens zien. Als Hero of Elite krijg je toegang tot dit soort acties.
Nee, dat rode kader geldt voor de normale win-acties, niet de actie voor alleen de abo's die daar boven staat ;)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
RaZ schreef op donderdag 2 april 2020 @ 15:51:
Waarom zou dat onder de win-actie moeten komen te staan? Mensen met een abo weten dat. Maar een win-actie doet men niet om nu zoveel mogelijk abo's te scoren.
Het probleem is, is dat niet abo's dit dus niet weten. Zoiets heet dan vaak een disclaimer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Betalen aan Tweakers/DPG voor een verhoogde winkans in een door Tweakers/DPG spelkans ?

Dan moeten ze bijna wel voldoen aan de eisen en vergunningen, toch ?

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/kansspelen

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gatverdamme, dat klinkt wel heel erg als doorgestoken kaart...
Hoe zit dat, tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Er is vast een hele goede formule voor geschreven waardoor de kans voor een abonnee groter is dan die van een niet-abonnee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:45
Ik vind dit wel een hele interessante, ben benieuwd wat Tweakers hier over te zeggen heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Barre73 schreef op maandag 9 maart 2015 @ 12:20:
Dit lijkt me toch echt overduidelijk een grap. Misschien iets te vroeg maar toch. Let ook op deze zin:

"Ook heb je met dit abonnement voortaan een grotere winkans bij acties van Tweakers "
Kijk even naar de datum, toen was er al discussie over...

Uit dit topic: Tweakers vernieuwt abonnementen - Discussie

[ Voor 10% gewijzigd door sypie op 03-04-2020 12:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:46
De extra winkans als abonnee houder is dat in plaats van dat je naam er 1x in voorkomt van alle aanmeldingen, je naam 2x in voorkomt.

In een hypothetische situatie waarin ik de enige abonnee ben, en 999 andere gebruikers dat niet zijn, hebben we dus 1.000 deelnemers aan een winactie.

Normaal zou je dan 1/1000 kans hebben op de prijs (0.1%). In het geval van de abonnee heeft hij/zij een 2/1001 kans op de prijs (0.1998001998%) kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

In het verleden is het wel gemeld dat abonnees een grotere winkans hebben. Kennelijk is dat verwaterd.

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1