Hey mede-tweakers,
Ik heb een probleem met mijn videokaart. (kan zijn door dat deze beetje oud is en daarom een nieuwe wil)
Wanneer ik bijvoorbeeld LoL / world of tanks/ World war z / Wolcen maakt eigelijk niet uit welke game, dan krijg ik na verloop van tijd de volgende melding:
Videokaart fout.
Ik krijg deze melding alleen te zien wanneer ik op Alt + Tab klik en ik kan er niet op klikken om de melding te openen. Ik kan alleen op het kruisje klikken waardoor zowel de melding verdwijnt en de game zich sluit. Wanneer dit gebeurd blijft de game of stilstaan op 1 frame of krijg ik een zwart scherm, maar ik kan dus nog wel alt+tab gebruiken, maar niet switchen. Zodra ik de melding sluit en dus ook de game is alles weer normaal en kan ik de game weer opnieuw opstarten.
Dit is mijn systeem:
# Category
1 Processors Intel Core i7 8700 S1151 65w/4.6Ghz Turbo 6-core
1 Moederborden Asus Prime Z370-p atx/raid
1 Videokaarten Wil ik een nieuwe voor ( oude: AMD HD 7950)
1 Behuizingen Sharkoon vg5
1 Geheugen Crucial BLE8G4D26AFEA.16FBD 2x8GB
1 Voedingen Cooler master 700w
1 Solid state drives Samsung 960 Evo NVMe PCIe M.2 250GB
Mijn vraag nu is welke video kaart kan ik het best kopen voor goede performance ?
mijn budget is max 300 euro
hoor het graag.
Ik heb een probleem met mijn videokaart. (kan zijn door dat deze beetje oud is en daarom een nieuwe wil)
Wanneer ik bijvoorbeeld LoL / world of tanks/ World war z / Wolcen maakt eigelijk niet uit welke game, dan krijg ik na verloop van tijd de volgende melding:
Videokaart fout.
Ik krijg deze melding alleen te zien wanneer ik op Alt + Tab klik en ik kan er niet op klikken om de melding te openen. Ik kan alleen op het kruisje klikken waardoor zowel de melding verdwijnt en de game zich sluit. Wanneer dit gebeurd blijft de game of stilstaan op 1 frame of krijg ik een zwart scherm, maar ik kan dus nog wel alt+tab gebruiken, maar niet switchen. Zodra ik de melding sluit en dus ook de game is alles weer normaal en kan ik de game weer opnieuw opstarten.
Dit is mijn systeem:
# Category
1 Processors Intel Core i7 8700 S1151 65w/4.6Ghz Turbo 6-core
1 Moederborden Asus Prime Z370-p atx/raid
1 Videokaarten Wil ik een nieuwe voor ( oude: AMD HD 7950)
1 Behuizingen Sharkoon vg5
1 Geheugen Crucial BLE8G4D26AFEA.16FBD 2x8GB
1 Voedingen Cooler master 700w
1 Solid state drives Samsung 960 Evo NVMe PCIe M.2 250GB
Mijn vraag nu is welke video kaart kan ik het best kopen voor goede performance ?
mijn budget is max 300 euro
hoor het graag.