Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xantilyst1
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 18-12-2020
Alle geruchten wijzen erop dat de komende generatie iPhones waarschijnlijk anders eruit komen te zien
Maar ik geloof dat niet zo en snap eigenlijk niet dat de geruchtenmolen allemaal dingen uitkraamt die toch niet waar zijn

Want een vingerafdrukscanner onder het scherm, waarom zou apple nu daarmee komen als zij de heilige uitvinder zijn van Face ID waarvan de concurrentie 2 jaar op zich liet wachten om met iets soortgelijks te komen
En waarom die notch kleiner, ik zie dat de Pixel 4 de hele rand zwart heeft gemaakt met zon diepte systeem erin, oftewel, de technologie is er nog gewoon niet om al die sensoren significant kleiner te maken?

Al geloof ik wel dat de formaten anders worden, met de beeldverhoudingen maar de rest heb ik vraagtekens achter, vooral ook omdat apple kenners het zeggen dat er een kans is dat het gaat gebeuren vroeg ik me af hoe jullie hierover denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Uit het iOS beleid:
Geruchten
Apple probeert nieuwe producten zo lang mogelijk geheim te houden. Desondanks lekt er zo nu en dan wel eens wat uit. Topics en posts naar aanleiding van geruchten, speculaties en andere spannende zaken zijn toegestaan, maar uitsluitend met vermelding van minstens één bron. Dit om te voorkomen dat er nodeloos in de ruimte wordt gefantaseerd.
Heb je links naar deze geruchten? :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xantilyst1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:48
Op de site van Apple.com staat een screen protector voor de Iphone SE/8 en 7:

https://www.apple.com/sho...protection-for-iphone-8-7

SE heeft toch niet zo'n groot scherm? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Ik ben benieuwd.

Mijn BlackBerry begint oud te worden.
En de dataverzameling van Google en Chinese fabrikanten op de telefoonmarkt komt mij een beetje mijn neus uit.

Dus ik heb wel interesse in een duurzame en compacte Iphone met 5,4 inch scherm.

| live and give like no one else |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Steve Jobs zei wel eens “ik ben net zo trots op de producten die we niet uitbrengen als de producten die we wel uitbrengen”

Er lekken zaken, dan hebben we de geruchten molen die dat op pakt en daarna de gebruikers die allemaal verwachten dat het in de direct volgende iPhone zit. Gaat al jaren zo, ik vind het persoonlijk wel leuk maar verwacht niet te veel van geruchten die afkomstig zijn uit oktober tm juli.
rudyman85 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:19:
SE heeft toch niet zo'n groot scherm? ;)
Nog niet nee ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 03-04-2020 14:35 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Nou veel van die geruchten zijn eigenlijk gewoon wensen van users. Ik merk dat nieuwe Apple producten dan vanalles wordt toegeschreven wat Apple toch niet waar gaat maken. Daarnaast zijn veel van die geruchten ook weinig specifiek (Apple komt dit jaar met meerdere nieuwe modellen... ja uh...)

Ook zijn er geruchten die aan de verkeerde apparaten toegeschreven worden of die zoals al gezegd is nooit op de markt komen. Een vingerafdrukscanner onder het scherm komt misschien in de Apple Watch ipv een iPhone - ik roep maar wat he. Een kleinere notch misschien alleen op het duurste topmodel. Het sd-card slot waar in 2010 zo veel over gespeculeerd werd is er nooit gekomen.

En dan zijn er nog gewoon de geruchten die gewoon uitkomen. Ik vind het foutje in de naam van de screenprotector op de Apple site zelf wel een kanshebber.

Alles bij elkaar gewoon dingen die mensen graag lezen en daardoor gretig gepubliceerd worden op “nieuwssites”. Lezers = clicks/views = inkomsten

[ Voor 13% gewijzigd door SirLenncelot op 09-04-2020 07:01 ]

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haagsepracht
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08:24

haagsepracht

One Man, Half Machine.

GSM Arena heeft een voorspelling gedaan rondom de specs van de iPhone SE 2020: https://www.gsmarena.com/apple_iphone_se_(2020)-10170.php

Ik hoop, gezien de geruchten, dat de iPhone volgende week woensdag 15 april wordt aangekondigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:49

swv

Dat er volgende week dinsdag of woensdag wat staat te gebeuren is duidelijk. De iPhone 8 (Plus) kan je bij Apple alleen nog bestellen met een lange levertijd van 6 tot 8 weken, met enkele varianten nog leverbaar op de 15e. Niet geheel toevallig ;) Ik hoop op dinsdag aangekondigd en woensdag te koop/leverbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haagsepracht
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08:24

haagsepracht

One Man, Half Machine.

swv schreef op donderdag 9 april 2020 @ 20:43:
Dat er volgende week dinsdag of woensdag wat staat te gebeuren is duidelijk. De iPhone 8 (Plus) kan je bij Apple alleen nog bestellen met een lange levertijd van 6 tot 8 weken, met enkele varianten nog leverbaar op de 15e. Niet geheel toevallig ;) Ik hoop op dinsdag aangekondigd en woensdag te koop/leverbaar.
Ja ik hoop het ook haha. Ik ga dit keer voor een rode iPhone, als die wordt aangeboden, want die kleur staat gewoon erg mooi :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 22:21
Ik ben wel heel benieuwd naar de prijs en afmetingen. De rest maakt me minder uit. Het liefst zo klein mogelijk met een groot scherm er op.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

haagsepracht schreef op donderdag 9 april 2020 @ 13:11:
GSM Arena heeft een voorspelling gedaan rondom de specs van de iPhone SE 2020: https://www.gsmarena.com/apple_iphone_se_(2020)-10170.php

Ik hoop, gezien de geruchten, dat de iPhone volgende week woensdag 15 april wordt aangekondigd.
Ben benieuwd of het unlocken nu gaat middels face-id of touch-id. Ik had ergens anders gelezen dat ze toch weer overgaan naar touch id ook mede om kosten besparing. De functie is mij trouwens om het even. Ik heb nu als prive iPhone een XR en voor het werk een iPhone 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
als dit klopt dan hebben we nog 9 minuten geruchten hierover.

https://www.macrumors.com...ew-iphone-se-399-pricing/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
en, voor de speculanten de komende 7 minuten, in Apple wereld $=€ maar in dollars is het zonder BTW.

Dus 399 * 1,21 = € 482 euro. Wat goed in lijn is met de huidige iPhone 8. Wat een stukje goedkoper is dan de huidige 8...

[ Voor 13% gewijzigd door SirLenncelot op 15-04-2020 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:32
Ben heel benieuwd, word tijd om mijn huidige SE vaarwel te zeggen.
Ben blij als het de A13 chip krijgt, prettig formaat (4.7inch bijvoorbeeld) en een prima prijs voor 128gb opslag bijvoorbeeld €500,-?

EDIT: na de edit van Daedalus zal het eerder €550/600 zijn voor de 128gb?

[ Voor 16% gewijzigd door RisingSun op 15-04-2020 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Ik ben ook wel benieuwd, mijn vriendin wilt haar 6s wel vervangen. Lijkt iets als dit me een mooie opvolger voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
oh wauw hij staat er daadwerkelijk https://www.apple.com/iphone-se/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Het is een iPhone 7 met:
  • A13 chip
  • Wireless Charging
  • Duals-sim (esim)
  • Bluetooth 5.0
  • WiFi 6

[ Voor 15% gewijzigd door SirLenncelot op 15-04-2020 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:19
€489 in Nederland.

https://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone-se

[ Voor 57% gewijzigd door NotSoSteady op 15-04-2020 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:45
Jammer genoeg is die niet 'slanker' geworden met dit formaat scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elboero
  • Laatst online: 20-01 09:25
AnthonyR schreef op woensdag 15 april 2020 @ 17:32:
Jammer genoeg is die niet 'slanker' geworden met dit formaat scherm.
Het formaat en display(afmeting) zijn toch hetzelfde? Daarmee wordt dit toestel ook niet slanker nee. Daarbij komt nog dat ze er draadloos opladen en e-sim bij hebben gestopt.

[ Voor 11% gewijzigd door elboero op 15-04-2020 18:05 ]

Education is important but big biceps are importanter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verdere discussies over de nieuwe iPhone SE mogen in [iPhone SE (2020)] Ervaringen & Discussie :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YSteurs05
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 16-02-2022
Hallo iedereen

Ik heb eens een vraagje en zou het fijn vinden als je je mening achter laat.

Momenteel heb ik de oude iPhone SE en wacht ik al een tijdje op de nieuwe. Vandaag kwam hij uit, terwijl hij normaal 31 maart zou uitkomen, maar door het coronavirus werd hij uitgesteld. Omdat sommige geruchten een tijdje geleden aangaven dat de iPhone misschien wel pas rond juli geleast zou worden, had ik besloten om mijn oude iPhone SE te ‘renoveren’. Ik heb dus 96 euro uitgegeven aan een nieuwe batterij en een nieuw scherm. Eigenlijk kan hij dus weer een tijdje mee, ook al heb ik hem al van februari 2017.

Wat zouden jullie doen? Deze nieuwe gsm kopen of toch nog een tijdje wachten?

PS: ben een scholier van 16 jaar en heb momenteel rond de 1000 euro. :)

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anon054630
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22-03-2024
-

[ Voor 100% gewijzigd door anon054630 op 10-03-2021 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
YSteurs05 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 22:00:
Hallo iedereen

Ik heb eens een vraagje en zou het fijn vinden als je je mening achter laat.

Momenteel heb ik de oude iPhone SE en wacht ik al een tijdje op de nieuwe. Vandaag kwam hij uit, terwijl hij normaal 31 maart zou uitkomen, maar door het coronavirus werd hij uitgesteld. Omdat sommige geruchten een tijdje geleden aangaven dat de iPhone misschien wel pas rond juli geleast zou worden, had ik besloten om mijn oude iPhone SE te ‘renoveren’. Ik heb dus 96 euro uitgegeven aan een nieuwe batterij en een nieuw scherm. Eigenlijk kan hij dus weer een tijdje mee, ook al heb ik hem al van februari 2017.

Wat zouden jullie doen? Deze nieuwe gsm kopen of toch nog een tijdje wachten?

PS: ben een scholier van 16 jaar en heb momenteel rond de 1000 euro. :)

Groetjes
ik ben allang geen scholier meer, maar als ik je dan 1 raad mag geven. Telefoons en andere tech kosten geld. Om hier zuiniger mee om te gaan: Doe zo lang mogelijk met je spullen! Een toestel van 600 euro waar je drie jaar mee doet, kost je 200 euro per jaar. Besluit je deze een jaartje langer te gebruiken kost dit nog maar 150 euro per jaar

je hebt je oude telefoon opgelapt en zolang alles naar tevredenheid blijft werken en alle apps nog blijven draaien zou ik je oude gewoon houden en de koop van deze een jaar uitstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 22:06
elboero schreef op woensdag 15 april 2020 @ 18:03:
[...]

Het formaat en display(afmeting) zijn toch hetzelfde? Daarmee wordt dit toestel ook niet slanker nee. Daarbij komt nog dat ze er draadloos opladen en e-sim bij hebben gestopt.
Draadloos laden zat ook al in de iPhone 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantilyst1
Ook het feit dat iedereen klaagt over de dure upgrades van Apple, de lightning connector, dongles, laag instap geheugen, het amper luisteren naar de wens van klanten, ... en het is allemaal terecht ook

Ik snap niet waarom er alleen 1 Apple is, ik bedoel Apple is absoluut het bedrijf dat de hele markt met verschillende branches compleet in handen heeft, als zij iets doen doet de rest het ook, zij zijn de toekomst en hebben zaken op een niveau wat anderen niet hebben, en ik sta er tenslotte helemaal achter.

Maar die problemen die ik net zei, waarom is er niet een ander bedrijf die ook anders denkt en doet dan de (Android/Windows) kudde? Apple in een ander jasje, een beetje keuze in de ketel, nieuwe besturingssystemen een nieuwe Elon Musk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Haha dat artikel, “radical new” en dan render die een mix tussen een iPhone 11 en iPhone 4 is.

Wel mooie render, zo’n toestel zou ik wel willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 22:06
xantilyst1 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 13:21:
Ook het feit dat iedereen klaagt over de dure upgrades van Apple, de lightning connector, dongles, laag instap geheugen, het amper luisteren naar de wens van klanten, ... en het is allemaal terecht ook

Ik snap niet waarom er alleen 1 Apple is, ik bedoel Apple is absoluut het bedrijf dat de hele markt met verschillende branches compleet in handen heeft, als zij iets doen doet de rest het ook, zij zijn de toekomst en hebben zaken op een niveau wat anderen niet hebben, en ik sta er tenslotte helemaal achter.

Maar die problemen die ik net zei, waarom is er niet een ander bedrijf die ook anders denkt en doet dan de (Android/Windows) kudde? Apple in een ander jasje, een beetje keuze in de ketel, nieuwe besturingssystemen een nieuwe Elon Musk
Ik klaag nergens over. Niet over de Lightning connector. Dongle? Whatever, gebruik alleen draadloze oordopjes. Laag instapgeheugen? Dan koop je de tweede variant. Amper luisteren naar wensen van klanten? Het is hun bedrijf. Als het me niet bevalt, gewoon andere spullen kopen.

Waarom er geen ander merk opstaat? Technologie is doorgaans enorm duur om te ontwikkelen en veel merken hebben maar lage marges. Apple heeft ook een bepaald gebruiksgemak, afwerking en duurzaamheid waardoor mensen er veel geld voor neerleggen. Apple heeft wel goede marges van wat je mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
SirLenncelot schreef op zondag 3 mei 2020 @ 17:52:
Haha dat artikel, “radical new” en dan render die een mix tussen een iPhone 11 en iPhone 4 is.

Wel mooie render, zo’n toestel zou ik wel willen hebben.
Op een gegeven moment houdt het natuurlijk wel een keer op hoe je zo’n apparaat vorm kan geven. Maar ik denk ook dat ze de designlanguage van de ipad pro gaan volgen en weer op rechte randen uit gaan komen in plaats van ronde.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Pagina: 1