Iemand die mij kan helpen????
De batterij van de iPhone 6s Plus van mijn vrouw loopt gewoon leeg: [URL="https://tweakers.net/i/yHkGUrHu_HHOWBg6duo2QkDtHvw=/f/image/V6uromAipnEG65TEKGKBVHED.jpg",,"1"]
[/mo]URL]
's Morgens laadt ze hem op tot 100 % en in de loop van de dag gebruikt ze eigenlijk alleen maar Whatsapp (om in verbinding met de kinderen te kunnen blijven) en dan loopt hij langzaam leeg. De volgende dag staat hij weer op 1%??
Als ik kijk bij schermtijd, hoeveel tijd ze nu echt gebruikt met Whatsapp dat is 18 minuten per dag!! Daardoor kan hij toch niet zo snel leeg raken!
Ik heb al van alles geprobeerd:
- Locatievoorzieningen bijna allemaal op Nooit of Bij gebruik gezet.
- Ververs op achtergrond staat alleen an voor Whatsapp, Messenger en Facebook
- het toestel gekalibreerd
- energiebesparingsmodus aangezet
- de maximumcapaciteit van de batterij is 92%
- helderheid van het scherm staat links van het midden
Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd, maar ik weet niet wat.
Ik hoop dat iemand me kan helpen!!
De batterij van de iPhone 6s Plus van mijn vrouw loopt gewoon leeg: [URL="https://tweakers.net/i/yHkGUrHu_HHOWBg6duo2QkDtHvw=/f/image/V6uromAipnEG65TEKGKBVHED.jpg",,"1"]
:strip_exif()/f/image/V6uromAipnEG65TEKGKBVHED.jpg?f=fotoalbum_large)
's Morgens laadt ze hem op tot 100 % en in de loop van de dag gebruikt ze eigenlijk alleen maar Whatsapp (om in verbinding met de kinderen te kunnen blijven) en dan loopt hij langzaam leeg. De volgende dag staat hij weer op 1%??
Als ik kijk bij schermtijd, hoeveel tijd ze nu echt gebruikt met Whatsapp dat is 18 minuten per dag!! Daardoor kan hij toch niet zo snel leeg raken!
Ik heb al van alles geprobeerd:
- Locatievoorzieningen bijna allemaal op Nooit of Bij gebruik gezet.
- Ververs op achtergrond staat alleen an voor Whatsapp, Messenger en Facebook
- het toestel gekalibreerd
- energiebesparingsmodus aangezet
- de maximumcapaciteit van de batterij is 92%
- helderheid van het scherm staat links van het midden
Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd, maar ik weet niet wat.
Ik hoop dat iemand me kan helpen!!
Have Fun Funske