iPhones 6s Plus batterij loopt snel leeg

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Iemand die mij kan helpen????
De batterij van de iPhone 6s Plus van mijn vrouw loopt gewoon leeg: [URL="https://tweakers.net/i/yHkGUrHu_HHOWBg6duo2QkDtHvw=/f/image/V6uromAipnEG65TEKGKBVHED.jpg",,"1"]Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C60b50FnFm8pwYdRsgLvqycGK0A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V6uromAipnEG65TEKGKBVHED.jpg?f=fotoalbum_large[/mo]URL]
's Morgens laadt ze hem op tot 100 % en in de loop van de dag gebruikt ze eigenlijk alleen maar Whatsapp (om in verbinding met de kinderen te kunnen blijven) en dan loopt hij langzaam leeg. De volgende dag staat hij weer op 1%??
Als ik kijk bij schermtijd, hoeveel tijd ze nu echt gebruikt met Whatsapp dat is 18 minuten per dag!! Daardoor kan hij toch niet zo snel leeg raken!

Ik heb al van alles geprobeerd:
- Locatievoorzieningen bijna allemaal op Nooit of Bij gebruik gezet.
- Ververs op achtergrond staat alleen an voor Whatsapp, Messenger en Facebook
- het toestel gekalibreerd
- energiebesparingsmodus aangezet
- de maximumcapaciteit van de batterij is 92%
- helderheid van het scherm staat links van het midden

Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd, maar ik weet niet wat.
Ik hoop dat iemand me kan helpen!! _/-\o_

Have Fun Funske

Beste antwoord (via Daedalus op 30-03-2020 13:56)

• funske
Inmiddels ben ik erachter dat de lader het probleem is. Nadat ik haar telefoon met een originele Apple lader opgeladen had, was hij keurig 100% en nu na een dag is hij nog ± 85%. Dus het lag echt aan de lader.

Iedereen bedankt voor het meedenken!!! _/-\o_

Have Fun Funske

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:45

amphora

Websites & Fotografie

funske schreef op zondag 29 maart 2020 @ 12:05:
Iemand die mij kan helpen????
De batterij van de iPhone 6s Plus van mijn vrouw loopt gewoon leeg: [URL="https://tweakers.net/i/yHkGUrHu_HHOWBg6duo2QkDtHvw=/f/image/V6uromAipnEG65TEKGKBVHED.jpg",,"1"][Afbeelding][/mo]URL]
's Morgens laadt ze hem op tot 100 % en in de loop van de dag gebruikt ze eigenlijk alleen maar Whatsapp (om in verbinding met de kinderen te kunnen blijven) en dan loopt hij langzaam leeg. De volgende dag staat hij weer op 1%??
Als ik kijk bij schermtijd, hoeveel tijd ze nu echt gebruikt met Whatsapp dat is 18 minuten per dag!! Daardoor kan hij toch niet zo snel leeg raken!

Ik heb al van alles geprobeerd:
- Locatievoorzieningen bijna allemaal op Nooit of Bij gebruik gezet.
- Ververs op achtergrond staat alleen an voor Whatsapp, Messenger en Facebook
- het toestel gekalibreerd
- energiebesparingsmodus aangezet
- de maximumcapaciteit van de batterij is 92%
- helderheid van het scherm staat links van het midden

Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd, maar ik weet niet wat.
Ik hoop dat iemand me kan helpen!! _/-\o_
Duidelijk WhatsApp zo te zien? Bij mij deed WhatsApp ook veel in de achtergrond. Heb ik maar uitgezet.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
amphora schreef op zondag 29 maart 2020 @ 12:24:
[...]

Duidelijk WhatsApp zo te zien? Bij mij deed WhatsApp ook veel in de achtergrond. Heb ik maar uitgezet.
Klopt, het lijkt er op dat Whatsapp de schuldige is, Maar die gebruikt ze dus maar 18 minuten p/d gemiddeld; dat moet toch wel kunnen?

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:45

amphora

Websites & Fotografie

funske schreef op zondag 29 maart 2020 @ 12:30:
[...]

Klopt, het lijkt er op dat Whatsapp de schuldige is, Maar die gebruikt ze dus maar 18 minuten p/d gemiddeld; dat moet toch wel kunnen?
En op achtergrond? Als je er op klikt in dat overzicht?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
amphora schreef op zondag 29 maart 2020 @ 12:34:
[...]

En op achtergrond? Als je er op klikt in dat overzicht?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eG8jvUxxUz3V3O5BbiOJxvMsz2s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2q1do21AFOzlxMQrSWCZdmyF.jpg?f=fotoalbum_large

Volgens dit plaatje is dat 20 minuten. Dus dat kan het haast ook niet zijn.

Maar wat me nu ineens opvalt is, dat het begin elke keer op 50% is , terwijl hij toch tot 100% opgeladen wordt?!? :?

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Het lijkt mij dat de batterij vervangen moet worden. Even je battery health checken!

Beter lezen in het vervolg!

[ Voor 18% gewijzigd door Póg mo Thóin op 29-03-2020 12:56 ]

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:54
@funske Zal wel aan mij liggen, maar ik zie de batterijcapaciteit niet boven de 50% komen. Denk toch dat je batterij een beetje gaar is.

De lichtgroene streep geeft aan dat ie aan de lader ligt. De donkere groene kleur geeft aan hoe vol de batterij is en die komt niet boven de 50%

[ Voor 37% gewijzigd door Bulligan op 29-03-2020 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Hooli-gan schreef op zondag 29 maart 2020 @ 13:12:
@funske Zal wel aan mij liggen, maar ik zie de batterijcapaciteit niet boven de 50% komen. Denk toch dat je batterij een beetje gaar is.

De lichtgroene streep geeft aan dat ie aan de lader ligt. De donkere groene kleur geeft aan hoe vol de batterij is en die komt niet boven de 50%
Dat vond ik dus ook al raar! Ik laat hem aan de lader liggen totdat hij 1 á 2 uur aan de lader ligt, nadat hij 100% is.
Dus eigenlijk geeft hij aan dat hij 100% is opgeladen, maar toch maar 50% heeft !?!?! 8)7

Geen idee wat ik hieraan kan doen.

Have Fun Funske

Acties:
  • Beste antwoord
  • +4 Henk 'm!

• funske
Inmiddels ben ik erachter dat de lader het probleem is. Nadat ik haar telefoon met een originele Apple lader opgeladen had, was hij keurig 100% en nu na een dag is hij nog ± 85%. Dus het lag echt aan de lader.

Iedereen bedankt voor het meedenken!!! _/-\o_

Have Fun Funske

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Reacties afgesplits van [iOS13] Ervaringen & Discussie. Problemen mogen in aparte topics, en maakt ze makkelijker vindbaar later voor mensen met dezelfde problemen :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1