Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen (en hoeft niet alles op Ultra gespeeld te worden). Echter wil ik dit systeem wel zo lang mogelijk gebruiken (en het liefst zonder upgraden). Mijn doel is rond de 5 jaar, waar ik zeker in de periode wel een upgrade zou willen doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb nu een budget van 1000 euro, maar zoals je al ziet in het gemaakte lijstje, wil ik hier van afwijken als ik een betere prijs/kwaliteit verhouding krijg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een 1440p AOC beeldscherm, het systeem dient in de toekomst twee 1440p schermen aan te kunnen sturen. Overige randapparatuur zijn niet van toepassing en worden later toegevoegd.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hieronder mijn configuratie toegevoegd, ik denk dat dit goed aansluit bij mijn eisen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een Mini ITX systeem en het liefst zo stil mogelijk. Ik wil best meer geld uitgeven voor een stilere variant, aangezien hij naast mij op het bureau staat.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga mij hier niet mee bezig houden.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een laatste controle of er toch nog betere producten bij dit systeem passen. En producten met een betere prijs/kwaliteit verhouding. Tevens ben ik benieuwd of nu het juiste moment is om een PC samen te stellen. Is het verstandig te wachten ivm COVID 19?
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen (en hoeft niet alles op Ultra gespeeld te worden). Echter wil ik dit systeem wel zo lang mogelijk gebruiken (en het liefst zonder upgraden). Mijn doel is rond de 5 jaar, waar ik zeker in de periode wel een upgrade zou willen doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb nu een budget van 1000 euro, maar zoals je al ziet in het gemaakte lijstje, wil ik hier van afwijken als ik een betere prijs/kwaliteit verhouding krijg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een 1440p AOC beeldscherm, het systeem dient in de toekomst twee 1440p schermen aan te kunnen sturen. Overige randapparatuur zijn niet van toepassing en worden later toegevoegd.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hieronder mijn configuratie toegevoegd, ik denk dat dit goed aansluit bij mijn eisen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 174,- | € 174,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B450 I Pro WiFi | € 130,05 | € 130,05 |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Dragon Radeon RX 5700 XT | € 444,- | € 444,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H210 Zwart | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 90,75 | € 90,75 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 106,68 | € 106,68 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 500GB | € 84,20 | € 84,20 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.114,58 | ||
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een Mini ITX systeem en het liefst zo stil mogelijk. Ik wil best meer geld uitgeven voor een stilere variant, aangezien hij naast mij op het bureau staat.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga mij hier niet mee bezig houden.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een laatste controle of er toch nog betere producten bij dit systeem passen. En producten met een betere prijs/kwaliteit verhouding. Tevens ben ik benieuwd of nu het juiste moment is om een PC samen te stellen. Is het verstandig te wachten ivm COVID 19?