Betreft aanpassen van mijn account

Pagina: 1
Acties:
  • 682 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TvdM
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Beste Medetweakers,

Heb jongslede net als vele een push notificatie gekregen vanwege handelaars praktijken.
Daarin werd verwezen naar meer dan 50 advertenties plaatsen binnen een jaar. Nu klopt dit wel, alleen geven ze aan dat je dan je bedrijfs gegevens moet doorgeven in je account. Maar als je nu eens geen handelaar ben maar een hobbyist zoals ik? Geef toe het loopt een beetje uit de hand, maar kan je verzekeren voor mij zit er geen winstbelang in. Ben allang blij als het kosten dekkend is ;)
Wordt echter wel gezien door tweakers als een handelaar.

Heb met 2 moderaters contact.gezocht. Maar krijg nog geen antwoord op mijn vraag om dit op te lossen indien je geen bedrijf gegevens kan overleggen.

Heeft iemand van jullie een oplossing van dit probleem voor mij, en ik denk ook voor anderen?
Hoor graag jullie reacties.

Met vriendelijke groet,

TvdM

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Heb je Handelaren in Vraag en Aanbod doorgenomen @TvdM ?

Dat je kostendekkend bezig bent, maakt nog niet dat je geen handelaar bent. E.e.a. is nog niet uitgekristalliseerd, dus meldt je in dat topic vooral.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TvdM
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Gekke in die topic is dat ze het over handelaren die op V&A actief zijn daadwerkelijk een bedrijfje er naast hebben die ook een website hebben en gewoon ook adverteren. Ga verder geen namen noemen maar bijna iedere doorgewinterde tweaker weet dit, en ook welke jongens dat zijn. Denk niet dat ik enig idee heb gegeven dat ik nog een website of een bedrijf heb.
Maar ik zal het in overweging nemen om me daar ook in te mengen

Bedankt PcDealer voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:00

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Als het goed is heb je inmiddels contact gehad met Microkid naar aanleiding van het pushbericht wat je hebt ontvangen. Mochten er nog vragen zijn dan kan je contact zoeken met een van de Frontpage Admins.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Dit topic is gesloten.