Aliexpress geen geld terug.

Pagina: 1
Acties:
  • 987 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrjixies
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 08:01
10 Maanden geleden een product besteld. Nooit ontvangen. Dispute aangevraagd en ik zou mijn geld terug krijgen. Meerdere malen heen en weer gecommuniceerd. Uiteindelijk zou ik 180 dagen moeten wachten ivm met internationale regelgeving.

Inmiddels al weer contact opgenomen want het is nu dus 10 maanden geleden aliexpress zegt nu dat ze het geld al 9 maanden geleden hebben overgemaakt??? (Hoezo moest ik dan 180 dagen wachten.) Maar ik heb nooit iets ontvangen.

Toen zeiden ze dat ik maar contact met mijn bank moest opzoeken. Ik zei prima, geef mij maar de transactie informatie van de storting.

Maar die konden zijn mij niet geven aangezien die niet bestonden. Dat kan natuurlijk niet zo zijn. Maar verder geven ze er geen antwoord op. Ik moet het zelf maar verder uitzoeken zij hebben betaald zeggen zonder enige vorm van transactie details.

Punt je kunt gewoon fluiten naar je centen als het niet aankomt. Na vele bestellingen bestel ik daar dus nooit meer! :(

Dus wees GEWAARSCHUWD bestel hier niet!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Probeer het eens via je creditcardmaatschappij (als je op die manier betaald hebt), wellicht dat zou nog wat voor je kunnen betekenen (hoewel na 10 maanden ze misschien ook niet zoveel meer kunnen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En heb je contact gehad met Aliexpress of met een van de duizende verkopers op Aliexpress?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insidious
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 04-10 16:03

Insidious

Professionele amateur

mrjixies schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 14:03:
10 Maanden geleden een product besteld. Nooit ontvangen. Dispute aangevraagd en ik zou mijn geld terug krijgen. Meerdere malen heen en weer gecommuniceerd. Uiteindelijk zou ik 180 dagen moeten wachten ivm met internationale regelgeving.

Inmiddels al weer contact opgenomen want het is nu dus 10 maanden geleden aliexpress zegt nu dat ze het geld al 9 maanden geleden hebben overgemaakt??? (Hoezo moest ik dan 180 dagen wachten.) Maar ik heb nooit iets ontvangen.

Toen zeiden ze dat ik maar contact met mijn bank moest opzoeken. Ik zei prima, geef mij maar de transactie informatie van de storting.

Maar die konden zijn mij niet geven aangezien die niet bestonden. Dat kan natuurlijk niet zo zijn. Maar verder geven ze er geen antwoord op. Ik moet het zelf maar verder uitzoeken zij hebben betaald zeggen zonder enige vorm van transactie details.

Punt je kunt gewoon fluiten naar je centen als het niet aankomt. Na vele bestellingen bestel ik daar dus nooit meer! :(

Dus wees GEWAARSCHUWD bestel hier niet!
Vervelend natuurlijk, maar je houdt toch ook rekening met dit risico wanneer je wat bij Ali besteld? Beetje naïef lijkt mij. Net zoals je misschien beter geen adapters bij Ali besteld of grote aankopen doet? Om hoeveel geld gaat het eigenlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:28

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Zoals al opgemerkt, met wie heb je contact gehad? Als het niet direct met Ali is zou ik dat als nog doen, daarnaast altijd met creditcard betalen. Als er iets fout dreigt te gaan gewoon de CC-maarschappij er achteraan laten gaan. Dat biedt een veel betere koopveiligheid dan andere manieren van betaling.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Ben je met die 180 dagen niet gewoon genaaid door de verkoper? Ik heb wel eens gelezen dat die soms aandringen met wachten omdat je dan geen dispuut meer kan aanmaken of slechte review achterlaten

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:28

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

ImNotnoa schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 15:04:
Ben je met die 180 dagen niet gewoon genaaid door de verkoper? Ik heb wel eens gelezen dat die soms aandringen met wachten omdat je dan geen dispuut meer kan aanmaken of slechte review achterlaten
Ik vrees dat dit inderdaad het geval is... TS is op het verkeerde been gezet en heeft hierdoor hoogstwaarschijnlijk te lang gewacht. Vermoedelijk heeft hij niet met AliExpress gecommuniceerd, maar met de verkopende partij.

Als TS met CC heeft betaald, is daar misschien nog een mogelijkheid… Al hoe wel ik het eerst toch nogeens bij AliExpress zou proberen.

[ Voor 11% gewijzigd door _Dune_ op 28-03-2020 15:19 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

_Dune_ schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 15:11:
[...]

Ik vrees dat dit inderdaad het geval is... TS is op het verkeerde been gezet en heeft hierdoor hoogstwaarschijnlijk te lang gewacht. Vermoedelijk heeft hij niet met AliExpress gecommuniceerd, maar met de verkopende partij.

Als TS met CC heeft betaald, is daar misschien nog een mogelijkheid...
Dit zou het kunnen zijn. Ali zelf betaald altijd prima en snel terug, al zovaak gebruik van gemaakt.

Dus @ts breng eens duidelijk in kaart met wie en hoe je contact hebt gehad. Het zou kunnen dat Ali support je uiteindelijk nog wel wilt helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Het Shopping Forum is niet bedoeld om ervaringen te delen, zoals ook vermeld staat in Shopping Forum - Beleid Hier zijn de shopreviews voor, waar AliExpress.com ook gewoon in staat.

Gezien ik hier verder weinig discussiewaarde in zie, in de huidige vorm, gaat hier een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.