Unifi ac pro wifi verbinding verbreekt steeds

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:09
Hallo tweakers

Ik ben sinds een tijdje een blije eigenaar van de unifi netwerk producten. Zo heb ik de ac pro, cloud key control en de usg

Echter nu ik veel thuis moet eerken viel het mij op dat mn teams gesprekken met regelmaat wegvielen. Zonet keek ik in de gebeurtenislos en zag dat mn iphone steeds de verbinding verbreekt en weer oppakt.

Wat kan dit zijn? Ik heb op mn ac twee ac aangemaakt. 1 voor gasten (andere ip reeks)
En 1 voor mij zelf ivm besturen smarthome

Kan het zijn dat die gast ac en die normale ac elkaar wegduwen ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lTJ7AhhN87Sagw4q3oCkxzBXmVo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RCHRmGHA05b7bgEhiLFxjF0U.png?f=fotoalbum_large

Het probleem speelt ook met laptops. Voor de reet alles bekabeld in huis dus viel mij nooit zo op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:57

lier

MikroTik nerd

Zou je je 'Show System Config' (Controller, Settings, Maintenance) hier kunnen posten? Dit soort problemen worden vaak veroorzaakt door een misconfiguratie. Bijvoorbeeld kanalen/zendvermogen die nog op auto staan, auto optimize (of andere beta instellingen) die aan staat, enz.

Kijk ook eens in het [Ubiquiti-apparatuur] Ervaringen & Discussie - Deel 3 topic, daar staan heel veel tweaks vermeld.

[ Voor 4% gewijzigd door lier op 28-03-2020 07:23 ]

Eerst het probleem, dan de oplossing