Mijn vraag
De vraag die in de zoekfunctie meerdere malen terugkomt. Waarom krijg ik mijn 4K monitor niet op 60hz, maar max 30hz?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Monitor is een AOC U2868PQU
Videokaart is een GTX 1660ti
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heul veel verschillende DP kabels... Ook degene die door elven in het maanlicht gesmeed zijn.
No luck...
Ook in Nvidia panel een custom resolutie gemaakt voor 4K op 60hz... No luck.
Alle resoluties boven de 1080P willen niet hoger als 30hz.
(EDIT) De monitor is ook geprobeerd op een 5700XT, zelfde verhaal als hierboven.
Als ik de PC opstart krijg ik ook maar een half windows scherm... Als ik de monitor uitzet, en daarna weer aan zet heb ik volledig beeld... Ook weird.
Ben ik me suf aan het zoeken naar een oplossing die niet bestaat omdat de monitor gewoon stukjes is?
De vraag die in de zoekfunctie meerdere malen terugkomt. Waarom krijg ik mijn 4K monitor niet op 60hz, maar max 30hz?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Monitor is een AOC U2868PQU
Videokaart is een GTX 1660ti
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heul veel verschillende DP kabels... Ook degene die door elven in het maanlicht gesmeed zijn.
No luck...
Ook in Nvidia panel een custom resolutie gemaakt voor 4K op 60hz... No luck.
Alle resoluties boven de 1080P willen niet hoger als 30hz.
(EDIT) De monitor is ook geprobeerd op een 5700XT, zelfde verhaal als hierboven.
Als ik de PC opstart krijg ik ook maar een half windows scherm... Als ik de monitor uitzet, en daarna weer aan zet heb ik volledig beeld... Ook weird.
Ben ik me suf aan het zoeken naar een oplossing die niet bestaat omdat de monitor gewoon stukjes is?
[ Voor 4% gewijzigd door Dennis1109 op 27-03-2020 21:49 ]