Zand op de straat

Pagina: 1
Acties:
  • 23.160 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ghosty J
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-10 18:52
Rukapul schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 19:44:
[...]

Blijkbaar is het zo neergekwakt dat het verkeer hindert. Dat is per definitie al ongewenst, maar dat dagen laten liggen is ronduit absurd.

In dergelijke gevallen regel je het vooraf goed met alle betrokkenen.
Het gaat om dit kleine stukje.
De overburen hebben aangegeven er geen last van te hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xh3cvOLH3s_WxNn4Rnl2vQvevAI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GkiSikcrghfZ121gdU8WHmlS.jpg?f=fotoalbum_large

ik heb even gekeken op de website van mijn gemeente:
Ingebruikname gemeentegrond
Wanneer u de weg, een weggedeelte of andere openbare plaats wilt gebruiken anders dan de publieke functie daarvan, is toestemming van de gemeente nodig. U vraagt hiervoor ontheffing aan.

Een ontheffing is niet nodig wanneer u de verkeersveiligheid of openbare veiligheid niet in gevaar brengt. Bijvoorbeeld als er een container geplaatst wordt op een (betaalde) parkeerplaats. Wel moet u dan zorgen voor voldoende ruimte voor het overige verkeer en voor de veiligheid afzetting zoals linten of verlichting plaatsen.
Volgens mij heb ik alles voldaan?

[ Voor 14% gewijzigd door Ghosty J op 25-03-2020 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghosty J
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-10 18:52
De buurman woont in het rijtje aan de rechterkant.
Er rijden vaker auto's en vrachtwagens op dat stukje gras om iets af te leveren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v5QnNAQqWs0IFDEoa9xAIuG0wwU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gmt9jPleiBtmfOk3kKvdEHJ5.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zal even moeten kijken wanneer het mij lukt.
Mijn vrouw moet extra werken. Wegens ziekte.
Ik wilde al de auto regelen van mijn ouders.
Maar als je er zo met gestrekt been in gaat.

Er is altijd wel iets te regelen met mij hou altijd wel rekening met de buren enzo.

Maar als je in je 2de zin al zegt dat je de gemeente gaat bellen ben ik er wel klaar mee. :-)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.