Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraFX
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-08 12:11

GraFX

The Bartender

Topicstarter
Beste mede-tweakers,

Momenteel loop ik tegen het probleem aan dat mijn (oude) voeding mogelijk niet voldoende aansluitingen heeft voor mijn binnenkort nieuw aan te schaffen videokaart. Ik heb een Cooler Master Real Power M520 en voor mijn nieuwe upgrade koop ik de Powercolor Red Devil RX 5700 XT. Mijn PSU heeft 1x 8-Pin en 1x 6-PIN aansluitingen. De videokaart vereist 2x 8-PIN lees ik. Is dit op te lossen met mijn huidige voeding? Of is het een gevalletje pech, nieuwe voeding nodig?

Ik ben een tijdje uit de hardware geweest, waardoor mijn kennis wat stoffig is geworden.
Graag hoor ik van jullie.

Comfort is the enemy of achievement.

Beste antwoord (via GraFX op 25-03-2020 17:14)

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Je voeding is waarschijnlijk van vóór september 2011. Ik zou sowieso aanraden die per direct te vervangen. Hier staat genoeg informatie om zelf een shortlistje te maken ;) Voeding advies en informatie topic - Deel 34

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Je voeding is waarschijnlijk van vóór september 2011. Ik zou sowieso aanraden die per direct te vervangen. Hier staat genoeg informatie om zelf een shortlistje te maken ;) Voeding advies en informatie topic - Deel 34

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

GraFX schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 16:51:
Beste mede-tweakers,

Momenteel loop ik tegen het probleem aan dat mijn (oude) voeding mogelijk niet voldoende aansluitingen heeft voor mijn binnenkort nieuw aan te schaffen videokaart. Ik heb een Cooler Master Real Power M520 en voor mijn nieuwe upgrade koop ik de Powercolor Red Devil RX 5700 XT. Mijn PSU heeft 1x 8-Pin en 1x 6-PIN aansluitingen. De videokaart vereist 2x 8-PIN lees ik. Is dit op te lossen met mijn huidige voeding? Of is het een gevalletje pech, nieuwe voeding nodig?

Ik ben een tijdje uit de hardware geweest, waardoor mijn kennis wat stoffig is geworden.
Graag hoor ik van jullie.
Ja, een voeding van 12/13j oud is niet meer geschikt. pricewatch: Corsair TX550M V2 is een goede voeding voor relatief goede prijs.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraFX

GraFX

The Bartender

Topicstarter
Dank voor de snelle reacties! Ik zoek een mooie vervanger uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:36
Mooi is bijzaak. Zoek vooral een kwalitatief goede vervanger uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraFX

GraFX

The Bartender

Topicstarter
Uszka schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 18:22:
Mooi is bijzaak. Zoek vooral een kwalitatief goede vervanger uit.
Ik heb een Corsair RM550x gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:36
Goede voeding maar is een beetje duur aan het worden.
Pagina: 1