• Hyenahz
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12-04-2020
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik bouw een gaming en live streaming pc die in redelijke kwaliteit games draait die op dit moment uitkomen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
De combinatie van deze onderdelen komt op € 1032,83.

Wat verwacht je van ons?
Ik heb de selectie van de onderdelen gebaseerd op de Best Buy Guide van maart 2020 en feedback van vrienden en forums. Dit is de build:
  • Processor: AMD Ryzen 5 3600 Boxed.
  • Moederbord: MSI B450 Gaming Pro Carbon AC.
  • Behuizing: Cooler Master MasterBox MB511 Zwart/Rood.
  • Geheugen intern: Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK.
  • Voeding: Corsair TX550M V2.
  • SSD: Crucial MX500 m.2 500GB.
  • HDD: Seagate Barracuda, 1TB
  • Videokaart: Gigabyte GeForce GTX 1660 Super Gaming OC 6G.
  • Monitor: AOC 24G2U/BK Rood, Zilver.
Ik realiseer me dat de MSI B450 Gaming Pro Carbon AC een BIOS update nodig heeft om met de AMD Ryzen 5 3600 te werken. Deze update is gemakkelijk uit te voeren met een USB stick met daarop de update.

Ik hoop de onderdelen deze week te bestellen. Ik zou feedback waarderen, zodat ik zeker weet dat ik een goede, werkende gaming pc kan bestellen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jotyjo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21:21
Ik heb een paar dingen aan je build gewijzigd (en in een wenslijst gezet, wat het gemakkelijker maakt):

-Een ander moederbord. De MSI B450-A Pro Max is een veel goedkopere optie en dan is het zonde om de MSI B450 Gaming Pro Carbon AC te nemen als je toch niet van de extra functies gebruik maakt.
-Ik heb gekozen voor een 1tb SSD, maar een SSD en HDD combo is nog steeds mogelijk

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 3600 Boxed€ 172,-€ 172,-
1MoederbordenMSI B450-A Pro Max€ 92,90€ 92,90
1VideokaartenMSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC€ 247,99€ 247,99
1BehuizingenCooler Master MasterBox MB511 Zwart/Rood€ 49,-€ 49,-
1MonitorenAOC 24G2U/BK Rood, Zilver€ 199,-€ 199,-
1Geheugen internCrucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK€ 86,06€ 86,06
1VoedingenCorsair TX550M V2€ 71,90€ 71,90
1Solid state drivesCrucial P1 1TB€ 109,-€ 109,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.027,85

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee