Ook ik ben vandaag tegen het probleem dat ik windows 10 niet geïnstalleerd krijg aangelopen.
De intentie was een "schone Windows 10"......resultaat geen Windows 10 at all lol
Ik heb Windows 10 vaker geïnstalleerd (nooit op deze pc), maar nu lukt het me niet.
:strip_exif()/f/image/e8wuxC1KPLDokgr62N7wXtdF.jpg?f=fotoalbum_large)
Station 3 partitie 2 is waar Windows zich op bevind (of daar stond het op)
Ik kreeg de instructie van mijn PC monteur om partitie 1 en 2 van station 3 te verwijderen en te vernieuwen. Zo gedaan. Daarna zou er vanzelf weer nieuwe parities worden aangemaakt, de grootste moest ik dan selecteren en Windows op installeren maar helaas. De knop 'verder' blijft grijs en niet klikbaar.
Onderin staat 'Windows kan niet geïnstalleerd worden op......', dit staat er bij elke partitie die ik aanklik in de lijst.
:strip_exif()/f/image/zSDES4zcrkwA5aLREYCpT9ta.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik kan geen partitie maken. En niet verder met installeren.
:strip_exif()/f/image/HSU9SpSzsn7vaKufIBzm6WPd.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit komt er wanneer de onderste link aangeklikt wordt.
Ik hoop dat iemand deze PC-fabeet verder zou kunnen helpen om een schone Windows 10 op mijn nu niet meer funtionerende PC te helpen krijgen. Help me aub, ik heb geen flauw idee hoe ik dit kan oplossen.
Meer information nodig? Just ask :-)
Alvast hartelijk dank voor de moeite!
De intentie was een "schone Windows 10"......resultaat geen Windows 10 at all lol
Ik heb Windows 10 vaker geïnstalleerd (nooit op deze pc), maar nu lukt het me niet.
:strip_exif()/f/image/e8wuxC1KPLDokgr62N7wXtdF.jpg?f=fotoalbum_large)
Station 3 partitie 2 is waar Windows zich op bevind (of daar stond het op)
Ik kreeg de instructie van mijn PC monteur om partitie 1 en 2 van station 3 te verwijderen en te vernieuwen. Zo gedaan. Daarna zou er vanzelf weer nieuwe parities worden aangemaakt, de grootste moest ik dan selecteren en Windows op installeren maar helaas. De knop 'verder' blijft grijs en niet klikbaar.
Onderin staat 'Windows kan niet geïnstalleerd worden op......', dit staat er bij elke partitie die ik aanklik in de lijst.
:strip_exif()/f/image/zSDES4zcrkwA5aLREYCpT9ta.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik kan geen partitie maken. En niet verder met installeren.
:strip_exif()/f/image/HSU9SpSzsn7vaKufIBzm6WPd.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit komt er wanneer de onderste link aangeklikt wordt.
Ik hoop dat iemand deze PC-fabeet verder zou kunnen helpen om een schone Windows 10 op mijn nu niet meer funtionerende PC te helpen krijgen. Help me aub, ik heb geen flauw idee hoe ik dit kan oplossen.
Meer information nodig? Just ask :-)
Alvast hartelijk dank voor de moeite!