Meros geeft wraak feedback op EVO n.a.v. 2 CM fans

Pagina: 1
Acties:
  • 783 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVO
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Beste, ik wil bij deze vragen om de feedback die Meros (marc) heeft geplaatst bij mij (EVO )te laten verwijderen.
In mijn opinie duidelijk een wraakfeedback op de feedback die ik gegeven heb. Marc kan het niet hebben dat ik zijn troep niet voor nieuw wil aannemen. Zal ik ook nooit doen, die vieze fans die hij verzond zijn gebruikt en 1 was onbruikbaar. Ik heb dit meerdere keren verteld, hij blijft maar ontkennen, vervolgens begint hij te liegen en liegen.

Ik heb gezegd dat hij in eerste instantie goed gecommuniceerd heeft, maar hij blijft na binnenkomst van mijn pakket maar volhouden dat hem niks te verwijten valt. Hij neemt geen verantwoording en geeft mij de schuld dat ik het zogenaamd zelf maar gemold heb. Marc is een leugenaar. Nu loopt hij tegen zijn eigen gedrag aan.

Ik denk dat deze zaak duidelijk is, hij levert niet wat hij belooft. :'(

Graag zijn feedback bij deze verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hi @EVO. Wij gaan niet zomaar beoordelingen verwijderen omdat jij het vraagt. Ik stel voor dat je de situatie eerst maar eens gaat uitpraten met @Meros . Als jullie er uit zijn hoor ik wel wat er met de beoordelingen moet gebeuren.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVO
  • Niet online
Hallo,

Ik vraag om hulp, niet in eerste instantie verwijderen van feedback.
Ik ben het niet met je eens met uitpraten.
De verhoudingen zijn dusdanig slecht dat er niet meer wordt gepraat. Hij liegt gewoon over o. A. de staat van zijn troep. Dat praten gaat dus ook niet gebeuren. Het is een status quo. Punt. Zo komen we niet verder.

EVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Je schrijf toch echt "Graag zijn feedback bij deze verwijderen." ...

Anyhow: het is iets tussen jullie. Wij als Tweakers staan daar buiten, wij hebben geen zicht op wat er zich afgespeeld heeft. Komen jullie er niet uit omdat er niet gepraat wordt? Jammer, maar dan blijven beide beoordelingen gewoon staan.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVO
  • Niet online
Wat een onzin. Ik heb genoeg dm verkeer met hem gehad. Wij kunnen niet tot een oplossing komen. Hallo, luister je wel? En idd in mijn opinie is er idd sprake van wraak feedback, dat kun je toch lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Nee, dat kan ik niet lezen. Ik zie 2 beoordelingen. Hoe denk je dat ik kan inschatten wat de waarheid is als wij niet betrokken zijn bij het proces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVO
  • Niet online
Je kan toch vragen stellen, onderzoekje doen. Zo moeilijk is dat toch niet.?!!
Ik vind het frauduleus als een tweaker spullen verkoopt alszijnde nieuw in doos, terwijl ze gewoon duidelijk gebruikt zijn.
Daar zijn JULLIE toch voor om dat aan te pakken, of niet soms.

Die andere zogenaamde tweaker reageert niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djordjo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Tweakers.net gaat geen tijd steken in uitzoeken wie gelijk heeft e.d.
How to - Feedback laten aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVO
  • Niet online
Verwijder dan beiden aub..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

@EVO De procedure is duidelijk.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.