Shops persoonlijk verbergen, bijvoorbeeld Amazon.de/.nl

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirahvi
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 29-12-2024
Hoe verberg ik de prijzen van bepaalde webshops? Ik wil nooit iets kopen bij Amazon, hoe goedkoop het ook schijnt te zijn. Misschien als het gratis is maar in alle andere gevallen niet.

Nu is de pricewatch een heel stuk moeilijker voor mij te gebruiken want de goedkoopste prijzen zijn van Amazon, en als ik verder klik dan is zijn de werkelijke prijzen een stuk hoger.

Dus hoe filter/verban/verberg ik Amazon voor mij op de pricewatch?

Beste antwoord (via Kirahvi op 21-03-2020 23:09)

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Je bedoelt zoiets als besproken wordt in Feature: shops blacklisten ? Dat staat op de planning, maar is nog niet ingebouwd.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Custom CSS moet werken, staan al een aantal voorbeelden voor andere webshops.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Je bedoelt zoiets als besproken wordt in Feature: shops blacklisten ? Dat staat op de planning, maar is nog niet ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirahvi
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 29-12-2024
Yorinn schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 14:28:
Ja, dat precies. Dat zou ideaal zijn! Ik snap dat het technisch wel ingewikkeld is qua cachen en zo. Hopelijk komt het er een keer van. Het zou het browsen en bouwsels bouwen aanzienlijk makkelijker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Kirahvi schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 23:09:
[...]

Ja, dat precies. Dat zou ideaal zijn! Ik snap dat het technisch wel ingewikkeld is qua cachen en zo. Hopelijk komt het er een keer van. Het zou het browsen en bouwsels bouwen aanzienlijk makkelijker maken.
Het staat zelfs al op de planning voor komend kwartaal;
ikloon schreef op maandag 2 maart 2020 @ 10:30:
Het kunnen uitsluiten van shops in de Pricewatch staat op de backlog. In Q1 hebben we het voorwerk hiervoor gedaan. Zoals ook aangegeven in plan: Community Pick XXL: maak jouw keuze!. Het is nu een kwestie van een eerste versie hiervan bouwen. Het staat op de nominatie om mee te gaan in de planning voor Q2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-07 06:01
Is hier al iets meer bekend over, want ik loop nu zelf steeds tegen het probleem aan dat 'Amac | voor studenten' de prijzen omlaag haalt, terwijl ik hier niks aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:41
Marco schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 10:24:
Is hier al iets meer bekend over, want ik loop nu zelf steeds tegen het probleem aan dat 'Amac | voor studenten' de prijzen omlaag haalt, terwijl ik hier niks aan heb.
Houd de .plan topics in de gaten. Als de feature gemaakt is zal het in dat terugkerende topic gemeld worden.

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:00

BCC

Kirahvi schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 23:09:
[...]

Nou met wat JavaScript of css ze verbergen kom je vast al een heel eind. Maar minder Amazon zou ik ook fijn vinden. Je ziet nu in de pricewatch dat ze bewust aan het verlies draaien zijn in Nederland.

[ Voor 13% gewijzigd door BCC op 08-08-2020 12:43 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Pagina: 1