Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darksequence
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 05-07 20:37
en @HakanX
dit is niet waar, er zijn bedrijven die meer betalen als een particulier en er zijn bedrijven die minder betalen als een particulier.
dit gaat over de hoeveelheid kWh die je per jaar gebruikt, dat bepaalt meer als bedrijf of particulier. ;)

maar dit is nogal offtopic te raken,
wil je uitleg hoe je rekening in elkaar zit of de verdeling daar over tussen bedrijf/particulier.
dan raad ik aan een topic te maken op het forum:
Duurzame Energie & Domotica
dan beginnen we met de basis gegevens die je moet weten voordat je een mening kunt vormen. ;)
Geinspireerd door boevenstaande reply op dit nieuwsbericht. Was ik wel benieuwd naar wat de beste methode is om te bepalen welke energie provider voor wie het best is.
Ik ben benieuwd naar de volgende zaken:

Hoe werkt een energie rekening en waar moet je op letten?
Wat zijn de/jouw criteria voor het kiezen van een leverancier?

Ben erg benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djordjo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Beste is verschillende vergelijkingssites te gebruiken (en elk jaar over te stappen i.v.m. kortingen). En hoe je energierekening opgebouwd is kun je vast wel zelf op internet zoeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:48

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ik voel me heel behulpzaam vandaag, dus alstu: https://www.gaslicht.com/energienota

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_6369
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-07 14:18
Aan reviews heb je ook geen ene fluit, want de leverbetrouwbaarheid komt niet door de energieleverancier maar door netbeheerder (bv Enexis). En die kun je niet kiezen. Kwaliteit zit alleen in de bereikbaarheid en klantvriendelijkheid van de klantenservice. Daarom stap ik ieder jaar over naar de goedkoopste.

Ik maak één voorbehoud: de Nederlandse Energie Maatschappij. Ik heb hen die irritante reclames van jaren geleden nog niet vergeven, dus mij zullen ze niet als klant krijgen.

Hier zou een handtekening kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-07 22:20
Gebruik de vergelijking sites maar kijk ook bij de leveranciers zelf. Ik ben dit jaar overgestapt naar een leverancier die via direct via hun site met hoge bonus veel goedkoper was dan via de vergelijking sites waar ze deze bonus niet boden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:11
Vergeet dan niet eerst te zoeken of er misschien al een topic hierover bestaat:

Overstappen naar een nieuwe energieleverancier
Pagina: 1