Tom schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:40:
Zou je het probleem niet beter in je 'koppelstukken' kunnen zoeken? Welk merk is het?
Ik heb gewoon een officiële Apple usb-c naar hdmi/usb, die werkt prima (op een MBP, niet Air), merk ook niet of die wel of niet aangesloten is.
Dank voor je reactie. Dat is dus ook een beetje mijn gevoel.
Mijn meest gebruikte koppelstuk is van "VAKO" en heb ik via Amazon gekocht, dus zal inderdaad niet zo denderend zijn. Eerder merkte ik met andere koppelstukken (merk mij niet direct bekend, in ieder geval geen Apple of ander A-merk) hetzelfde probleem.
De prijs van een officieel Apple product heb ik er simpelweg niet voor over. Past natuurlijk wel in het beeld / marketing plan van Apple om de klant daarheen te sturen. Waarbij ik ook vindt dat de prijs van MacBook met zich meebrengt dat je op zijn minst meer aansluitingen (bijvoorbeeld Ethernet en HDMI) zou mogen verwachten dan 2x USB-C.
Dat is ook een beetje het probleem met het vinden van een ander koppelstuk: 2x HDMI, 1X Ethernet en 1X stroomtoevoer, blijft lastig in één koppelstuk te vinden en/of prettig samen te stellen met 2 koppelstukken.
[
Voor 9% gewijzigd door
JGB07 op 08-09-2021 12:52
]