Wel ingelogd, geen nieuwe reacties melding

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Het lijkt erop dat in topics waar je niet mag reageren (blijkbaar ben ik beter in lezen dan schrijven :D), je geen meldingen ontvangt voor nieuwe reacties. Dat is best wel jammer.

Een voorbeeld hiervan, voor mij, is dit topic:
Wetenschappelijke ontwikkelingen rond het Coronavirus

Hier in mag ik niet reageren, maar als ingelogde gebruiker zou ik het wel aangenaam vinden om 'actief' mee te kunnen lezen.

Het is uiteraard niet vreselijk, hooguit jammer.

Betreft uiteraard deze melding die mist;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gIswsRgfBkNctKCXBJRdLSLe0mw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hxq1DTzsunDqqiM8BYm4Z1qr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:45

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je het topic niet volgen? Dan krijg je ook een notificatie als er een bericht is geplaatst.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
Outerspace schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:06:
Kan je het topic niet volgen? Dan krijg je ook een notificatie als er een bericht is geplaatst.
Dat kan zeker. Echter heb ik dat helaas niet lang kunnen volhouden gezien dergelijke topics enorm veel liefde krijgen uit het niets, daarna weer wat stiller vallen (20x X reageerde in). Zodoende hoop ik dat dit eventueel op te lossen is.

[ Voor 6% gewijzigd door graceful op 17-03-2020 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:45

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

graceful schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:11:
[...]

Dat kan zeker. Echter heb ik dat helaas niet lang kunnen volhouden gezien dergelijke topics enorm veel liefde krijgen uit het niets, daarna weer wat stiller vallen (20x X reageerde in). Zodoende hoop ik dat dit eventueel op te lossen is.
Dan zou je ook kunnen werken met bookmarks en zelf een beetje bijhouden. Deze kan je dan makkelijk terugvinden en zien wanneer er voor het laatst is gereageerd.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:40

crisp

Devver

Pixelated

Ik zal eens overleggen of we de check kunnen wijzigen van 'recht om te posten' naar 'status Open of Stucky'. Dit is echter wel meer een feature request, dus ik move deze even naar Mooie Features :)

@ikloon ^^ :) (is een easy fix)

[ Voor 7% gewijzigd door crisp op 17-03-2020 21:59 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:26

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Waarom moet er uberhaupt op een status gecontroleerd worden? Ook een sluitpost mag hij van mij best inladen en als meerdere crewleden tegelijkertijd een slotje proberen te zetten is het ook nuttig als zij de andere reacties zien.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Dirk schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 01:07:
Waarom moet er uberhaupt op een status gecontroleerd worden? Ook een sluitpost mag hij van mij best inladen en als meerdere crewleden tegelijkertijd een slotje proberen te zetten is het ook nuttig als zij de andere reacties zien.
Een sluitpost zal ook inladen, als je de pagina geopend had op het moment dat het topic nog open was ;)

Deze functie is verantwoordelijk voor verreweg de meeste requests op onze site, dus proberen we onnodige requests zoveel mogelijk te voorkomen.

[ Voor 14% gewijzigd door crisp op 18-03-2020 07:24 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
Wat mij zojuist opvalt is dat als je uitgelogd bent je wel die melding krijgt. Wereld op z’n kop maar dat werkt :)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w9Osc4o1BVoXGP33eVcpU3EGZ0A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BU95uVSCg6BCv5iuOHEbMIh8.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 53% gewijzigd door graceful op 20-03-2020 23:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

graceful schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 23:21:
Wat mij zojuist opvalt is dat als je uitgelogd bent je wel die melding krijgt. Wereld op z’n kop maar dat werkt :)[Afbeelding]
Haha ja, die laat ook de 'reageer'-knop zien :P

Ik heb dit lokaal overigens al aangepast zodat je na de volgende release iig niet meer hoeft uit te loggen voor deze feature ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
Thanks, dit probleem is inmiddels opgelost inderdaad! Super!
Pagina: 1