Hoi allemaal,
Ik ga binnenkort mijn eerste pc bouwen, ik heb al heel veel materiaal uitgezocht dat ik erin wil, ik vroeg me alleen nog af of het gaat werken/samenwerken, dat is namelijk wel handig (;
Dit is het materiaal waarmee ik de pc wil bouwen:
Behuizing: Cooler Master MasterBox MB600L
Moederbord: Gigabyte B450 AORUS PRO
Processor: AMD Ryzen 7 1700 processor
Geheugen: Kingston DDR4 HyperX FURY 2x8GB 2666 Geheugenmodule
Opslag: Samsung 970 EVO 1TB M.2 SSD
Voeding:https://www.megekko.nl/product/4186/264390/PC-Voedingen-PSU-/Cooler-Master-MWE-Bronze-650-V2-PSU-PC-voeding
Mijn vragen zijn:
1. kan dit systeem eerst ook werken zonder videokaart en cpu koeler? mijn budget is namelijk op na deze materialen.
2. past alles in de behuizing
3. werken de processor en de moederbord samen?
4. passen het geheugen en opslag op het moederbord?
5. is de voeding, 650 watt voldoende? Ook als ik er nog een video kaart bij doe?
6. heb ik nog meer fan coolers nodig, er is 1 aanwezig bij de cooler master masterbox mb600L
Alvast bedankt!
David
Ik ga binnenkort mijn eerste pc bouwen, ik heb al heel veel materiaal uitgezocht dat ik erin wil, ik vroeg me alleen nog af of het gaat werken/samenwerken, dat is namelijk wel handig (;
Dit is het materiaal waarmee ik de pc wil bouwen:
Behuizing: Cooler Master MasterBox MB600L
Moederbord: Gigabyte B450 AORUS PRO
Processor: AMD Ryzen 7 1700 processor
Geheugen: Kingston DDR4 HyperX FURY 2x8GB 2666 Geheugenmodule
Opslag: Samsung 970 EVO 1TB M.2 SSD
Voeding:https://www.megekko.nl/product/4186/264390/PC-Voedingen-PSU-/Cooler-Master-MWE-Bronze-650-V2-PSU-PC-voeding
Mijn vragen zijn:
1. kan dit systeem eerst ook werken zonder videokaart en cpu koeler? mijn budget is namelijk op na deze materialen.
2. past alles in de behuizing
3. werken de processor en de moederbord samen?
4. passen het geheugen en opslag op het moederbord?
5. is de voeding, 650 watt voldoende? Ook als ik er nog een video kaart bij doe?
6. heb ik nog meer fan coolers nodig, er is 1 aanwezig bij de cooler master masterbox mb600L
Alvast bedankt!
David