Toon posts:

Passende monitor bij GeForce RTX 2080 Super XLR8

Pagina: 1
Acties:
  • 365 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal,

Vandaag is mijn nieuwe desktop binnengekomen met de volgende specificaties:

Intel Core i9-9900KF processor
Scythe Mugen 5 processorkoeler
PNY GeForce RTX 2080 Super XLR8 videokaart
Gigabyte Z390 Gaming X moederbord
32 GB Corsair 3000 MHz DDR4 werkgeheugen
1 Tb Samsung 970 Evo SSD
3 Tb Toshiba harde schijf
650 Watt Seasonic Core 80+ Gold voeding
Cooler Master 500-serie RGB behuizing
Microsoft Windows 10 Home

Ik ben op zoek naar een geschikte ultrawide monitor om maximaal van (strategy/rpg) games te kunnen genieten, maar ook om te kunnen werken door de schermen te splitsen. Ik kan rond de 1000 euro spenderen. Momenteel heb ik mijn oog op een Samsung LC49RG90SSUXEN of Samsung LC49HG90. Heeft iemand advies of goede suggesties?

Hartelijk bedankt!

Alle reacties

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:46

nelizmastr

Goed wies kapot

Ik zou de super ultrawides negeren, tenzij je verticale ruimte niet interessant vindt (de
meeste hebben maar 1080 verticaal).

Een goede 3440x1440 resolutie ultrawide zou moeten voldoen. Hoger trekt de videokaart ook niet 100% in de zwaarste games met alle toeters en bellen voluit.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:57
Persoonlijk ben ik groot fan van van een 2 monitoren-opstelling. Als ik de andere monitor niet gebruik, dan zet ik 'm gewoon uit. Dan merk ik dat dat wat extra rust geeft aan m'n ogen B) / 8)

Ik zie dat je flink wat tijd/geld hebt uitgetrokken voor je systeem. 'Raffel' het niet af door 'even' te vragen wat voor monitor handig lijkt - het gaat erom wat jij wilt. Hier een guide m.b.t. monitor aanschaf. Meerdere pagina's, en dat is met reden ;).

Team anti-scalp - wauw..

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie tips! Ik heb nog wat onderzoek gedaan en mede op aanraden van nelizmastr een Samsung LC34H890WJUXEN besteld. Ik ben erg benieuwd.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

pricewatch: Samsung C34H890WJU Zwart ?
Dat is 100Hz VA Freesync. heb je gekeken of die geschikt is voor Nvidia ?

Dit is G-Sync IPS scherm op 120Hz pricewatch: Acer Predator X34P Zwart

[ Voor 28% gewijzigd door Hackus op 13-03-2020 17:44 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move VB -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Die onderbouwing is niet optioneel. Je noemt twee modellen maar motiveert totaal niet waarom specifiek die twee.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.