Instagram posts verdwijnen direct na plaatsen

Pagina: 1
Acties:
  • 832 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:39
Mijn vraag

Als ik Posts plaats, komen deze heel kort (1 seconde) op mijn tijdlijn en dan verdwijnen ze direct. Ook in het overzicht van alle Posts zijn ze niet meer zichtbaar

Relevante software en hardware die ik gebruik

iPhone 11 Pro Max , Instagram iOS app

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Account verwijderd en een nieuw aangemaakt.
Zowel bij er oude account (gisteren aangemaakt) als het nieuwe (vandaag aangemaakt) gebeurt dit. Met het oude account na 8 Posts, kon ik s’avonds ineens niets meer posten. En vandaag met het nieuwe account idem dito

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haasnoot94
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:32
Volgensmij is dit het geval bij het gebruik van meer dan 30 hashtags. Je krijgt geen melding, hij plaatst de foto dan gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:39
@Haasnoot94 ik plaats doorgaans niet zoveel # sowieso pas net bezig met Instagram.

Maar nu verwijder hij ze zelfs als het enkel een foto is zonder verdere tekst of #

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 12:00

Ardana

Mens

En tevens lijkt me dit iets dat je eerst zelf uitgezocht moet hebben. Heb je al gekeken bij de FAQ van Instagram, heb je al contact gehad met de helpdesk van Instagram? Daarom gaat hier nu een slotje op: als je me laat weten dat je aanvullende info voor de topic start hebt, zal ik hem weer open gooien.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Dit topic is gesloten.