Prijsalert niet te activeren bij producten zonder prijs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:07

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Topicstarter
Voor een Pricewatch product kun je een price alert instellen middels het "Prijs Volgen" knopje naast de prijs.

Nu ben ik in de markt voor een product welke op dit moment geen prijzen heeft. Wanneer het product weer beschikbaar wordt, zou ik graag een notificatie willen krijgen.

Het knopje "Prijs Volgen" op de productpagina is echter afwezig bij producten zonder prijs. Dat kan natuurlijk "working as designed" zijn, maar ik ben even verder gaan graven.

Als ik de prijsalert URL bewerk en het product ID zonder prijzen erin verwerk, mag ik er wel degelijk een alert instellen. Sterker nog, er staat zelfs een optie bij "...Zodra er weer prijzen zijn". Deze is niet zichtbaar bij producten mét prijzen. De alert zelf instellen werkt ook gewoon prima.

Al met al lijkt dit dus een bugje te zijn. Als er functionaliteit is om een alert te krijgen als er weer prijzen bekend zijn, dan moet er natuurlijk wel een route zijn om deze functionaliteit "aan" te zetten.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-10 11:05
Bij mij kan ik wel 'prijs volgen' en vervolgens 'zodra er weer prijzen zijn' selecteren op Android/firefox maar niet op Windows/firefox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DexterDee

DexterDee

Topicstarter
Hmmm, is 't platform afhankelijk? Dan moet ik even vermelden dat ik op Chrome 80.0.3987.132 zit op MacOS Catalina 10.15.3

Op m'n iPhone XS Max (iOS 13.3.1) in Safari zie ik trouwens nog meer onheil (klik voor volledig scherm):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TOJesm7ychS9U8VLV_NrkGPEORg=/234x176/f/image/1nZnTN8YK9EiUgsu17Zq4fsN.png?f=fotoalbum_medium

Op de iPhone zie ik overigens wél het knopje "prijs volgen". Het lijkt er dus op dat het in de mobiele weergave wél werkt.

/edit: Ook nog even op Firefox 72.0.2 op de Mac getest. Ik ben erachter gekomen dat als je het window kleiner maakt onder het "mobiele" breakpoint, dat de knop "prijs volgen" dan weer verschijnt. Het lijkt dus niet browser afhankelijk, maar in de niet-mobiele weergave te zitten.

[ Voor 19% gewijzigd door DexterDee op 07-03-2020 20:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Hier hetzelfde met MacOS X Catalina en default Safari: in een groot browserscherm zie je alleen willen, hebben, vergelijken. Prijs volgen ze ik pas verschijnen als ik het scherm van Safari enorm verklein.

[ Voor 3% gewijzigd door CyberMania op 07-03-2020 20:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-10 11:05
Ik kan bevestigen dat het bij mij op Win/firefox met het versmallen van het venster tegen de opties 'willen'/'hebben'/'vergelijken' aan inderdaad 'prijs volgen' verschijnt maar 'vergelijken' en de product foto dan verdwijnen.

[ Voor 15% gewijzigd door MonkeyJohn op 07-03-2020 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

DaFeliX

Tnet Devver
DexterDee schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 20:32:
Hmmm, is 't platform afhankelijk? Dan moet ik even vermelden dat ik op Chrome 80.0.3987.132 zit op MacOS Catalina 10.15.3

Op m'n iPhone XS Max (iOS 13.3.1) in Safari zie ik trouwens nog meer onheil (klik voor volledig scherm):
[Afbeelding]

Op de iPhone zie ik overigens wél het knopje "prijs volgen". Het lijkt er dus op dat het in de mobiele weergave wél werkt.

/edit: Ook nog even op Firefox 72.0.2 op de Mac getest. Ik ben erachter gekomen dat als je het window kleiner maakt onder het "mobiele" breakpoint, dat de knop "prijs volgen" dan weer verschijnt. Het lijkt dus niet browser afhankelijk, maar in de niet-mobiele weergave te zitten.
Da's een andere gemdelde bug.

OT: Ik zie idd als een product geen prijs heeft, op mobiel de "Prijs volgen" knop wel wordt getoond, op desktop niet. Da's natuurlijk niet de bedoeling :+ ik ga hier mee aan de slag

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee

DexterDee

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

DaFeliX

Tnet Devver
Bij de eerstvolgende release (komende dinsdag) is het probleem opgelost. Op zowel desktop als mobiel zie je dan de "prijs volgen" knop, ongeacht of er een huidige prijs bekend is

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee

DexterDee

Topicstarter
Da's snel, netjes! Bedankt dat je er wat tijd in hebt gestoken om 't op te lossen :)

• Danny Phantom
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar inmiddels is dit weer kaput? Ik gebruik Windows 11 + Firefox. Ook op Windows 11 + Opera, Android + Firefox, Ubuntu + Firefox is dit hetzelfde. Ongeacht welke css/scripts/addons er op zitten

hier bijvoorbeeld uitvoering: Sennheiser HD 580 (Zwart)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:46

crisp

Devver

Pixelated

@Danny Phantom een fix daarvoor is in de maak. Het was inderdaad niet de bedoeling om helemaal geen pricealert optie meer te tonen bij EOL producten.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:15
Lijkt op nov 22 niet mogelijk prijsalerts in te stellen op producten zonder prijs (probeer dit nu bij een fujitsu mobo voor elkaar te krijgen).
Zowel op android als desktop geprobeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:46

crisp

Devver

Pixelated

JasperE schreef op zondag 20 november 2022 @ 10:52:
Lijkt op nov 22 niet mogelijk prijsalerts in te stellen op producten zonder prijs (probeer dit nu bij een fujitsu mobo voor elkaar te krijgen).
Zowel op android als desktop geprobeerd.
Ik verwacht de fix die ik hierboven noem morgen te kunnen releasen :)

Intentionally left blank

Pagina: 1