Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk voor (digitale) audio productie, het word dus hoofdzakelijk een DAW systeem. Echter doe ik daarnaast een beetje van alles zoals; grafisch design, lichte video bewerking, webdesign en basis dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is €1500-€2000 max. zonder bezorgkosten. Monitor, keyboard en muis mogen buiten beschouwing gelaten worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet echt, alleen een 500GB SSD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe alles, met uitzondering monitor en keyboard+muis, monitor heb ik al en keyboard+muis bestel ik later. Ik wil een compleet nieuwe build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee not at all, echter gaat mijn voorkeur naar Ryzen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dit is persoonlijk, maar het uiterlijk vind ik belangrijk mits het ook (tot op zekere hoogte) functioneel verantwoord is.
Ga je overklokken?
Nee geen concrete plannen, ben van plan de PBO zijn ding te laten doen. Misschien dat ik in de toekomst me er wel in verdiep aangezien ik altijd nieuwsgierig ben geweest naar overklokken
Wat verwacht je van ons?
Eigenlijk zou ik van jullie een bevestiging willen of alles compatibel is, of ik iets misschien over het hoofd zie. En natuurlijk zijn adviezen/opmerkingen meer dan welkom.
Alvast bedankt!
Hoofdzakelijk voor (digitale) audio productie, het word dus hoofdzakelijk een DAW systeem. Echter doe ik daarnaast een beetje van alles zoals; grafisch design, lichte video bewerking, webdesign en basis dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is €1500-€2000 max. zonder bezorgkosten. Monitor, keyboard en muis mogen buiten beschouwing gelaten worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet echt, alleen een 500GB SSD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe alles, met uitzondering monitor en keyboard+muis, monitor heb ik al en keyboard+muis bestel ik later. Ik wil een compleet nieuwe build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee not at all, echter gaat mijn voorkeur naar Ryzen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dit is persoonlijk, maar het uiterlijk vind ik belangrijk mits het ook (tot op zekere hoogte) functioneel verantwoord is.
Ga je overklokken?
Nee geen concrete plannen, ben van plan de PBO zijn ding te laten doen. Misschien dat ik in de toekomst me er wel in verdiep aangezien ik altijd nieuwsgierig ben geweest naar overklokken
Wat verwacht je van ons?
Eigenlijk zou ik van jullie een bevestiging willen of alles compatibel is, of ik iets misschien over het hoofd zie. En natuurlijk zijn adviezen/opmerkingen meer dan welkom.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 209,- | € 209,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Pulse Radeon RX 580 8GD5 (11265-05) | € 183,99 | € 183,99 |
| 1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (64MB cache, 5400rpm), 4TB | € 94,50 | € 94,50 |
| 1 | Behuizingen | BitFenix Pandora ATX | € 111,50 | € 111,50 |
| 1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid ML360R RGB | € 111,80 | € 111,80 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650 (2019) | € 87,89 | € 87,89 |
| 1 | Solid state drives | PNY XLR8 CS3030 1TB | € 141,57 | € 141,57 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 QVO 2TB | € 218,90 | € 218,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.627,15 | ||
Alvast bedankt!