Hi!
Ik wil na lange tijd geen pc te hebben samengesteld weer eens een zelfbouwbak, vooral voor mijn zoon. Het idee is een betaalbare machine die redelijk stil is, en ook redelijk uit te breiden is. Naast algemeen gebruik moet je er ook redelijk op kunnen gamen; Minecraft, Fortnite, dat soort dingen.
Ik heb een systeem samengesteld op basis van een aantal BBGs, en nu wil ik graag een sanity-check; kunnen deze componenten samen, heb ik iets gemist of zijn er andere tips? Ik hoor het graag!
Dit is de samenstelling:
Alvast bedankt!
Ik wil na lange tijd geen pc te hebben samengesteld weer eens een zelfbouwbak, vooral voor mijn zoon. Het idee is een betaalbare machine die redelijk stil is, en ook redelijk uit te breiden is. Naast algemeen gebruik moet je er ook redelijk op kunnen gamen; Minecraft, Fortnite, dat soort dingen.
Ik heb een systeem samengesteld op basis van een aantal BBGs, en nu wil ik graag een sanity-check; kunnen deze componenten samen, heb ik iets gemist of zijn er andere tips? Ik hoor het graag!
Dit is de samenstelling:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 123,95 | € 123,95 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 78,- | € 78,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1650 Super Windforce OC 4G | € 184,50 | € 184,50 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 76,- | € 76,- |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE 450 White 230V - V2 | € 39,90 | € 39,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 480GB | € 59,- | € 59,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 626,30 | ||
Alvast bedankt!