moto g8 (plus) Ik lees bij veel reviews over random restarts... is dit nu al opgelost door bv. een software update?
...
...
[ Voor 6% gewijzigd door babipsylon op 02-03-2020 01:37 ]
[ Voor 6% gewijzigd door babipsylon op 02-03-2020 01:37 ]
MIsschien beter die vraag hier te stelen: [Motorola Moto G8 Plus] Ervaringen & Discussie dat is het ervaringen topic van dit toestel.OttiglioM schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 11:44:
Goed. het beste antwoord is al gegeven. Wat heb ik hier dan nog te zoekenNu ben ik benieuwd of dit random restart probleem nu hard- of softwarematig is. In het eerste geval zou het dan enkele individuele telefoons kunnen betreffen. De z.g. maandagochtend exemplaren. Dan kan je m.i. tot St Juttemis wachten op je software update. In het laatste geval zou het in principe iedere Moto G8 bezitter kunnen/moeten betreffen. Daarom mijn (aansluitende) vraag: Zijn er meerdere Moto G8 bezitters die de ervaringen van die twee reviewers onderschrijven? Of zijn er ook vele G8's die op dit punt probleemloos functioneren?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq