Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik ga het systeem gebruiken om te gamen en videobewerking (amateur Gopro 8 black beelden) via Premiere.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik richt op een max van €1,500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
LG ultrawide (2560x1080) en IIyama 24 full HD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
compleet systeem
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
systeem mag niet storend lawaai maken, staat in de slaapkamer
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Onderstaand systeem heb ik samengesteld op basis van de BBG 1440P gamesysteem van januari. Ik ben benieuwd of dit mooi in balans is en of ik geen kansen mis om tegen geringe meerprijs (veel) betere prestaties te kopen. Als ik de smaak met gamen weer goed te pakkern krijg kan er in de toekomst een 1440P scherm komen maar voorlopig hou ik het bij m'n huidige monitoren.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik ga het systeem gebruiken om te gamen en videobewerking (amateur Gopro 8 black beelden) via Premiere.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik richt op een max van €1,500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
LG ultrawide (2560x1080) en IIyama 24 full HD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
compleet systeem
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
systeem mag niet storend lawaai maken, staat in de slaapkamer
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Onderstaand systeem heb ik samengesteld op basis van de BBG 1440P gamesysteem van januari. Ik ben benieuwd of dit mooi in balans is en of ik geen kansen mis om tegen geringe meerprijs (veel) betere prestaties te kopen. Als ik de smaak met gamen weer goed te pakkern krijg kan er in de toekomst een 1440P scherm komen maar voorlopig hou ik het bij m'n huidige monitoren.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 295,05 | € 295,05 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 105,95 | € 105,95 |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Dragon Radeon RX 5700 | € 374,- | € 374,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - TG | € 84,05 | € 84,05 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW32GX4M2C3200C16 | € 176,50 | € 176,50 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 92,90 | € 92,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 165,- | € 165,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.343,40 | ||
"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House