Ik heb op dit moment een KPN en Tele2 op locatie A. Wanneer deze 2 op mijn Draytek router zijn aangesloten, kan ik vanaf mijn locatie B met mijn Tele2 verbinding de KPN niet pingen/traceren.
Zie discussie:https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1968276
Voor het bovenstaand probleem heb ik een workaround door de KPN modem te vervangen waardoor mijn Draytek router een publiek IP-adres kan geven. Ik kan dan nog steeds niet pingen/traceren, maar wel bv. VPN en andere forwardings gebruiken.
Ik heb het idee/gevoel dat het probleem ligt bij mijn Tele2 op locatie A.
Om "enigszins" redundant t.o.v. mijn KPN-verbinding te zijn wil ik daarom de Tele2 verbinding vervangen, door een andere "niet"-KPN VDSL2-verbinding.
Ik dus zoek een provider die VDSL2 levert via Tele2-Wholesale of ander netwerk niet KPN-netwerk.
(ik weet dat het laatste stukje VDSL2-koperkabel altiijd via KPN loopt
).
Wel moet ik VOIP (poort 5060) kunnen gebruiken en het liefs ook geen beperking op doorzetten van poorten. Snelheid: 50Mb/s down / min. 5 Mb/up is voor mij goed werkbaar.
Weet iemand zo'n internet leverancier/provider ?
Zie discussie:https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1968276
Voor het bovenstaand probleem heb ik een workaround door de KPN modem te vervangen waardoor mijn Draytek router een publiek IP-adres kan geven. Ik kan dan nog steeds niet pingen/traceren, maar wel bv. VPN en andere forwardings gebruiken.
Ik heb het idee/gevoel dat het probleem ligt bij mijn Tele2 op locatie A.
Om "enigszins" redundant t.o.v. mijn KPN-verbinding te zijn wil ik daarom de Tele2 verbinding vervangen, door een andere "niet"-KPN VDSL2-verbinding.
Ik dus zoek een provider die VDSL2 levert via Tele2-Wholesale of ander netwerk niet KPN-netwerk.
(ik weet dat het laatste stukje VDSL2-koperkabel altiijd via KPN loopt
Wel moet ik VOIP (poort 5060) kunnen gebruiken en het liefs ook geen beperking op doorzetten van poorten. Snelheid: 50Mb/s down / min. 5 Mb/up is voor mij goed werkbaar.
Weet iemand zo'n internet leverancier/provider ?