kleurenschema Transavia

Pagina: 1
Acties:
  • 493 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1345546

Topicstarter
Mijn vraag
Hallo. Wie weet of inmiddels alle toestellen zijn overgegaan op het nieuwe kleurenschema( de grote letters Transavia op de zijkant) ?
...
gr.
Jack

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:59
Waarom vraag je het transavia niet gewoon zelf?

Kan me voorstellen dat ze dit niet allemaal gaan oververven als het niet nodig is. Heb dat verfproces wel eens gezien en dit is vrij kostbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1345546

Topicstarter
Dat is de reden dat ik op dit forum uitkwam. Heb Transavia mail gestuurd. Maar al maandje niks gehoord. Ok, is natuurlijk geen belangrijke vraag en zeker geen prio...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:48
Anoniem: 1345546 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 11:19:
Dat is de reden dat ik op dit forum uitkwam. Heb Transavia mail gestuurd. Maar al maandje niks gehoord. Ok, is natuurlijk geen belangrijke vraag en zeker geen prio...
Je komt op een tech forum om te vragen of Transavia al zijn toestellen gaat overspuiten? :?

Dan kun je beter via insta/Facebook of een vliegtuigfora dezelfde vraag stellen. Denk dat je daar wat sneller antwoord krijgt op je vraag.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:26

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Modbreak:Buiten dat ik me afvraag waarom deze vraag hier gesteld wordt, is het sowieso niet de bedoeling hier een eigen topic voor te openen als de vraag prima hier kan:
Vliegen, Techniek en achtergrond

Dit topic gaat daarom op slot.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Dit topic is gesloten.