Deelnemer niet meer actief op tweakers

Pagina: 1
Acties:
  • 1.166 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoc98
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 07-05 22:20
Ik heb gisteren Zelda Botw gekocht van een medetweaker. Reageerde zeer vlot en betaling was snel geregeld. Toen ik in de de avond wat wilde vragen over de verzending zag ik tot mijn verbazing de volgende melding:
De deelnemer(s) aan deze discussie (gebruiker) is/zijn niet meer actief op Tweakers en kunnen daardoor jouw bericht niet ontvangen. De reactie-mogelijkheid is daarom uitgeschakeld.
Is dit een klassiek gevalletje van oplichting? Ik had opzich wel vertrouwen in de tweaker, hij had een positieve rating (3 reviews, maar toch) en heeft zelfs een iDeal betaalverzoek op een persoonlijke bankrekening toegestuurd. Wat is hier gebeurd en wat kan ik het beste doen?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Niet om de wijsneus uit te hangen, maar heb je How to - Help! Ik ben opgelicht!! al gelezen?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoc98
Nee hoor, goed dat je het zegt. Ik zal het meteen doornemen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:11

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Nee, het is geen oplichter en als het goed is heeft ie het spel verstuurd of zal hij het vandaag versturen (ik heb je adres gisteren aan hem doorgegeven). Het was een clone van een gebruiker met een ban (nee, ook geen oplichting, andere redenen).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoc98
Bedankt voor de opheldering. Ik had ook wel een goed gevoel bij de tweaker, maar vond het zo vreemd. Dan wacht ik het gewoon af. Wat mij betreft is de topic afgesloten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@Neoc98
Nog een reactie van hem:
Kan er doorgegeven worden dat de game donderdag komt?

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoc98
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoc98
Pakketje is gisteren in netjes aangekomen! @FlipFluitketel bedankt voor de updates en het nuanceren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@Neoc98 d:)b

Dan kan dit topic dicht.

[ Voor 6% gewijzigd door FlipFluitketel op 29-02-2020 11:39 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.