Sorteren op 'duimpjes'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:43

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... πŸ•°οΈ

Topicstarter
Is er een mogelijkheid om momenteel in een topic al te sorteren op duimpjes? Dat degene met de meeste duimpjes op een post bovenaan staan? Op die manier kan een TS kwalitatief goede posts verzamelen om die bijvoorbeeld te pinnen. :)

Het hoeft echt een feature te zijn voor een complete UI-ingreep, maar een get-call of een aanroep op een forum-actie mag ook. :)

[ Voor 21% gewijzigd door AW_Bos op 24-02-2020 16:39 ]

☎ Telecommunicatie van vroeger
πŸš…Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je de duimpjes knop bovenaan elk topic?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2020 @ 16:39:
Bedoel je de duimpjes knop bovenaan elk topic?
Ja, maar die filtert de non-thumbs posts er wel uit, maar sorteert het niet. Iets met de meeste duimpjes zouden dan bovenaan moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-09 13:12
Ja eens! Er is nu wel een knop op te filteren op 'minimaal 1 duimpje', maar het zou nog chiller zijn als je zelf kun instellen hoeveel duimpjes er minimaal gegeven moeten zijn.

In lange / drukke topics zijn er vaak nog zat irrelevante berichten die wel een duimpje of twee krijgen, maar degene die je Γ©cht wilt lezen, krijgen er meteen 5 of 10. Een dergelijke functie maakt die een stuk makkelijker om terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
True, leuke feature dus, maar het is al een begin als het een verborgen parameter is.
Net als de ?limit=999 trick. En ik weet dat er in React (of HenkBoard, zoals het nu heet) een hoop verborgen filteropties zaten. Dus misschien bestaat er al iets ;)?

[ Voor 40% gewijzigd door AW_Bos op 24-02-2020 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:22

Laguna

Connaisseur

Dit mis ik ook, zat even in het "post je home cinema"-topic te bladeren en vroeg me af welke posts de meeste +1 hebben, maar dat is dus niet eenvoudig te achterhalen. Moet toch niet heel lastig te implementeren zijn om dit achter de huidige "laat +1 posts zien"-knop te hangen. Op XDA bijvoorbeeld zie je standaard in ieder topic welke post de meeste likes heeft.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

faraga schreef op maandag 24 februari 2020 @ 16:41:
In lange / drukke topics zijn er vaak nog zat irrelevante berichten die wel een duimpje of twee krijgen, maar degene die je Γ©cht wilt lezen, krijgen er meteen 5 of 10.
Ik zou ook heel graag willen dat het filteren op duimpjes ook (al dan niet automatisch) aflopend sorteert op aantal duimpjes.

Want nu ervaar ik het als (bijna) altijd een nutteloze functie. Op een topic van 40 pagina's ga je naar 20 pagina's. Dat helpt niet. Ik wil vaak even de beste 5 reacties lezen.

@AW_Bos @faraga @Laguna mag ik jullie even attenderen op het volgende?
quote: FAQ
Je kunt ons een handje helpen bij het stellen van prioriteiten door de de topicstart van features die je graag toegevoegd ziet worden een thumbs-up te geven.
Zonder thumbs-up komt dit feature request nooit op de ranglijst: Meest gewaardeerde feature requests

[ Voor 7% gewijzigd door Sando op 08-07-2020 19:53 ]

πŸ‡ͺπŸ‡Ί Buy from EU (GoT)

Pagina: 1