"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Ja, maar die filtert de non-thumbs posts er wel uit, maar sorteert het niet. Iets met de meeste duimpjes zouden dan bovenaan moeten staan.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2020 @ 16:39:
Bedoel je de duimpjes knop bovenaan elk topic?
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
In lange / drukke topics zijn er vaak nog zat irrelevante berichten die wel een duimpje of twee krijgen, maar degene die je écht wilt lezen, krijgen er meteen 5 of 10. Een dergelijke functie maakt die een stuk makkelijker om terug te vinden.
Net als de ?limit=999 trick. En ik weet dat er in React (of HenkBoard, zoals het nu heet) een hoop verborgen filteropties zaten. Dus misschien bestaat er al iets
[ Voor 40% gewijzigd door AW_Bos op 24-02-2020 16:44 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik zou ook heel graag willen dat het filteren op duimpjes ook (al dan niet automatisch) aflopend sorteert op aantal duimpjes.faraga schreef op maandag 24 februari 2020 @ 16:41:
In lange / drukke topics zijn er vaak nog zat irrelevante berichten die wel een duimpje of twee krijgen, maar degene die je écht wilt lezen, krijgen er meteen 5 of 10.
Want nu ervaar ik het als (bijna) altijd een nutteloze functie. Op een topic van 40 pagina's ga je naar 20 pagina's. Dat helpt niet. Ik wil vaak even de beste 5 reacties lezen.
@AW_Bos @faraga @Laguna mag ik jullie even attenderen op het volgende?
Zonder thumbs-up komt dit feature request nooit op de ranglijst: Meest gewaardeerde feature requestsquote: FAQJe kunt ons een handje helpen bij het stellen van prioriteiten door de de topicstart van features die je graag toegevoegd ziet worden een thumbs-up te geven.
[ Voor 7% gewijzigd door Sando op 08-07-2020 19:53 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)