Toon posts:

GeForce Now abonnement vragen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik had geen idee waar ik dit het best neer kon zetten en voor mijn gevoel was dit het beste.

Maar nu ter zaken, ik heb zelf een slechte laptop en kan dus alleen gamen met GeForce now. Nu dat geforce now uit beta is gegaan duurt het heel lang om dan in een game sesiie te komen wanneer je nog niet betaalt hebt.
Nu wil ik de Founders-Membership aanschaffen waardoor ik voorrang krijg op deze wachtlijsten en langere gametijden. Het probleem is dat ik niet weet of je dit (wanneer je het niet meer nodig hebt) kunt afsluiten en of dit met extra kosten gaan of na die maand (als je die al hebt betaald) gewoon weer de free version hebt.

Mijn vraag dus kort samengevat,
1. Kun je de Founders-Membership ten aller tijden afsluiten?
2. Wanneer je dit dan doet, komen er dan extra kosten bij of is het dat hij na de laatste betaalde maand terug gaat naar de free version?

Mvg,
Lucas van velthoven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 17:48

De Nelis

en anders maar niet...

Het beste kun je hiervoor de website van Geforce Now raadplegen.
Momeneel is er een aanbieding voor 5,49 p/mnd voor de founders membership.

https://www.nvidia.com/nl-nl/geforce-now/#product-matrix

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@DeNelis
Die had ik inderdaad ook al gezien maar als ik bijvoorbeeld over 2 maandjes klaar ben met gamen dan wil ik het wel gelijk kunnen afsluiten zonder bijkomende kosten snap je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Als je de betaalde versie wilt, dan zit je er gelijk 12 maanden aan vast, als ik het goed lees. Je kunt dus niet na 2 maanden het abonnement stopzetten en alleen maar 2 maanden betalen.

[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 23-02-2020 15:06 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2020 @ 15:03:
@DeNelis
Die had ik inderdaad ook al gezien maar als ik bijvoorbeeld over 2 maandjes klaar ben met gamen dan wil ik het wel gelijk kunnen afsluiten zonder bijkomende kosten snap je?
*Eén introductieperiode van 90 dagen voor GeForce NOW Founders-lidmaatschap per gebruiker. Na afloop van de introductieperiode van 90 dagen voor het GeForce NOW Founders-lidmaatschap, wordt de abonnementsprijs voor het Founders-lidmaatschap voor de GeForce NOW-service maandelijks gefactureerd en is deze maximaal één jaar geldig. Deze eindigt als de gebruiker het GeForce NOW-Founders-lidmaatschap annuleert. Daarna worden de prijzen en abonnementsvoordelen van GeForce NOW-Founders omgezet naar die van een GeForce Now Premium-abonnement, tegen de huidige maandelijkse abonnementsprijs voor de GeForce NOW Premium-lidmaatschapsservice. De gebruiker kan de GeForce NOW-service op elk gewenst moment annuleren. De maandelijkse abonnementsprijzen voor een GeForce NOW Founders-lidmaatschap en een GeForce NOW Premium-lidmaatschap zijn inclusief btw, indien van toepassing. De prestaties van de service en de toegangstijd van games zijn afhankelijk van internetprestaties en/of andere servicevertragingen. Android versie L of hoger vereist voor mobiel gebruik. Aanbieding kan op elk moment worden stopgezet of gewijzigd. Zie gebruiksvoorwaarden en lidmaatschapsvoorwaarden voor meer informatie
https://www.nvidia.com/nl-nl/geforce-now/faq/

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Hahn
De voorwaarden zeggen toch echt wat anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2020 @ 15:07:
@Hahn
De voorwaarden zeggen toch echt wat anders.
...en wat zeggen die dan precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 17:48

De Nelis

en anders maar niet...

Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2020 @ 15:03:
@DeNelis
Hahn schreef op zondag 23 februari 2020 @ 15:08:
[...]

...en wat zeggen die dan precies?
Is maandelijks opzegbaar als ik deze lees.

[ Voor 44% gewijzigd door De Nelis op 23-02-2020 15:11 ]

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
DeNelis schreef op zondag 23 februari 2020 @ 15:09:
[...]

[...]

Is maandelijks opzegbaar als ik deze lees.
Die had ik ook gelezen, maar het staat er zo vaag dat het alsnog beide kanten op kan. Elke maand opzegbaar klinkt alsof het per direct stopt, maar ik zou toch wel ergens duidelijk willen zien staan dat je dan ook echt alleen voor de gebruikte maanden hoeft te betalen, en niet de resterende maanden meer hoeft te betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Zoals ik de voorwaarden lees is dat ze je een per maand opzegbaar abo aanbieden wat max 12 maanden duurt (waarschijnlijk om daarna de vrijheid te hebben om de maandprijs te veranderen) met 90 dagen proefperiode en na die proefperiode gaan ze per maand afschrijven.

ik heb ook even een kleine titelfix gedaan om het doel van dit topic duidelijk te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor mij was het zelf ook onduidelijk en heb ik dit topic dus aangemaakt.

Maar komen er nog extra kosten bij wanneer ik het opzeg? Want dat had ik ook ergens gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Verwijderd Ergens gelezen? Moeten wij nu iets gaan ontkrachten wat jij ergens gelezen hebt? Waar heb je dat dan gelezen? En heb je zelf überhaupt de faq en voorwaarden al eens doorgenomen?

Of moeten we nu je vraag gaan beantwoorden en wachten op je volgende vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Verwijderd
Ik heb het ff opnieuw gelezen maar ik kan het niet meer vinden, ik zal je de link sturen (het is een redelijk grote tekst)
https://www.nvidia.com/nl-nl/geforce-now/membership-terms/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2020 @ 15:52:
@Verwijderd
Ik heb het ff opnieuw gelezen maar ik kan het niet meer vinden, ik zal je de link sturen (het is een redelijk grote tekst)
https://www.nvidia.com/nl-nl/geforce-now/membership-terms/
Een beetje meer inzet zou wel fijn zijn. Jij kan die voorwaarden net zo goed lezen als ik, neem ik aan.

In ieder geval, in de voorwaarden staat dat er maandelijks word afgeschreven en dat het bedrag wat word afgeschreven per maand kan verschillen afhankelijk van het lidmaatschapsplan en er word meerdere keren gesproken over een gratis lidmaatschapsplan. Dus je kan maandelijks opzeggen en je hoeft je niet vooraf voor 12 maanden vast te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Gropah
Aangezien dat stuk die Hackus had gestuurd werd het al een deel onduidelijk. Toen ik datgene van de link had gelezen, en dat ik dacht dat ergens stond dat als je eerder opzegt dat er dan kosten bij komen, werd het me erg onduidelijk.

Mijn beredenatie van wat daar stond was dus tegenstrijdig en vroeg ik dus om jullie hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou zelf niet weten waar ik nog meer inzet had kunnen tonen dan jullie zo goed mogelijk helpen met wat ik wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2020 @ 14:42:
ik heb zelf een slechte laptop en kan dus alleen gamen met GeForce now.
Er is meer dan GeForce Now. Zie maar de laatste reacties van Het grote cloud gaming topic

Playstation Now is ook een optie die niet in het topic genoemd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@polopolo150
Ik heb eens ff gekeken, die LiquidSky lijkt me ook wel goed maar hoe zou ik deze dan kunnen krijgen want ik zie hem nergens staan? (nergens een download)

En Playstation now heeft de spellen niet die ik graag zou willen spelen, dat zijn: minecraft (e.v.t met mods), rainbow six siege, ark, rocket league, GTA 5 (is op GFN ook niet), fortnite en Apex:Legends

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2020 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
LiquidSky weet ik niks van. Zelf heb ik Shadow en die is wel maandelijks opzegbaar. Alleen kan je die nu niet aanvragen volgens mij vanwege de populariteit ervan het afgelopen halfjaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@polopolo150
Weet jij welke games je op shadow hebt?

Er staat dat als ik shadow nu koop dat ik het vanaf april zou hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2020 @ 18:22:
@polopolo150
Weet jij welke games je op shadow hebt?
Je hebt je eigen Windows gaming PC in de cloud dus het is niet zoals GeForce Now dat je alleen de games kan spelen die NVIDIA toelaat. Zo'n beetje elke spel kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe krijg je de games er dan op? Moet je die zelf al op je pc (in mijn geval op mijn laptop) hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
@Verwijderd Die installeer je op je Shadow computer :) Gewoon via je Steam/Origin/andere game client.

[ Voor 29% gewijzigd door polopolo150 op 23-02-2020 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Probeer eerst eens de gratis versie en lees je wat beter in. Het is hier geen helpdesk natuurlijk.

De wachttijden met de gratis versie vallen mij reuze mee, vaak minder dan een minuut en in game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@CR2032
Wacht, kun jij de link van de gratis versie van shadow sturen? Want die kan ik nergens vinden.

En wat LiquidSky betreft, ik kan nergens vinden om het te kopen of free trial te proberen dus laat staan dat ik het kan downloaden en uitproberen...

En @polopolo150
Hoeveel opslag is aan te raden?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2020 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Dat moet je zelf bepalen. Kijk eens hoeveel opslag je games nodig hebben en bepaal zelf hoeveel je er nodig voor hebt en hoeveel je zelf eraan kwijt wilt zijn per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@polopolo150
Ik heb rond de 500 GB nodig, maar dat is nu ff niet belangrijk.

Ik wil echter wel vragen hoe het zit met betalen, want als ik het nu zou kopen dan heb ik het pas in april 2020 en de extra GB in de zomer. Vanaf wanneer moet ik dan gaan betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Je betaald gelijk en de eerstvolgende maand die je moet betalen is wanneer je al een maand je Shadow hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@polopolo150
Dus je betaald steeds 1 maand vooruit?
Maar hoe zit het dan dat ik het in april pas krijg? En wat als ik het op zeg, hou ik het dan de maand erna ook nog aangezien ik 1 maand van te voren betaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Ja
Maar hoe zit het dan dat ik het in april pas krijg?
Weet niet wat je hiermee bedoelt. Wil je weten waarom je het pas in April krijgt?

Zo ja, dat komt omdat Shadow enorm populair is geweest het afgelopen halfjaar waardoor er tijdens de storm twee weken geleden te weinig servers beschikbaar waren. Sindsdien doen ze even een stop om dingen te fixen. Daarnaast gaan ze de Ultra & Infinite pre-orders die eigenlijk in April geactiveerd hadden moeten worden nu overzetten naar Boost in de tussentijd. Dus ze hebben waarschijnlijk even geen ruimte voor nieuwe orders tot die tijd.
En wat als ik het op zeg, hou ik het dan de maand erna ook nog aangezien ik 1 maand van te voren betaal
In theorie wel. Maar Shadow Support staat er bekend om soms amateuristisch te zijn door je per direct maar af te sluiten. Althans, heb dat een keertje gehoord op de Shadow Discord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@polopolo150
Dat was inderdaad mijn vraag, maar als ik me nu zou inschrijven dan zou ik voor maart betalen, toch? Terwijl ik het pas 1 maand later krijg (april dus) of zit ik nou verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
@Verwijderd Nee je betaald voor je eerste maand Shadow, ongeacht wanneer die wordt geactiveerd. Stel dat die pas op 30 april wordt geactiveerd dan gaat je maand in en betaal je weer rond 30 mei weer je volgende rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@polopolo150
Als ik het goed begrijp dan betaal je nu eenmalig voor april (wanneer het ingaat) en de 2e betaling is begin mei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
@Verwijderd Je betaald na je eerste volledige maand gebruik. Dat kán begin Mei zijn als het begin April is geactiveerd. Dat het begin April is, is nergens beloofd eigenlijk. Kan later in April zijn. Kan ook nog maar eens uitgesteld worden, wat ik niet hoop voor jou en anderen die op een Shadow wachten.

[ Voor 26% gewijzigd door polopolo150 op 26-02-2020 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2020 @ 19:02:
@CR2032
Wacht, kun jij de link van de gratis versie van shadow sturen? Want die kan ik nergens vinden.

En wat LiquidSky betreft, ik kan nergens vinden om het te kopen of free trial te proberen dus laat staan dat ik het kan downloaden en uitproberen...

En @polopolo150
Hoeveel opslag is aan te raden?
Ik heb het over GeForce Now. Probeer het eens, die gratis versie werkt hier uitstekend.
Pagina: 1